Pasja :)

15:37

Hej, siema, cześć :)
     Ostatnio zaniedbuję bloga, mam nadzieję, że przez to nie opuścicie mnie - a będziecie wspierać mnie jeszcze bardziej :) Chyba dopadło mnie jesienne przygnębienie. Na nic nie mam siły. We wtorek jadę do kina i do galerii handlowej, może niedługo post o tym :)
   A dzisiaj chciałam napisać wam o mojej pasji. A mianowicie o rysowaniu. Odkąd pamiętam uwielbiam malować - kredkami, flamastrami, długopisami czy po prostu szkicować ołówkiem. Nie rysuję jakoś wybitnie ale kocham to robić. Najlepsze rysunki wychodzą mi gdy jestem smutna lub zdenerwowana, sama nie wiem dlaczego. Czasami przez miesiąc nic nie rysuję, mam taką 'blokadę' i wtedy rysowanie nie sprawia mi przyjemności, a wręcz jest męczące. Dzisiaj pokażę wam kilka moich prac, mam nadzieję, że się wam spodobają :)











   Twitter

    Facebook


You Might Also Like

20 komentarze

  1. AAAAAAAAAAAAAA świetne rysunki :* :* Obserwujemy? Odpisz na blogu. Zapraszam do siebie nowy post o meksyku. Trochę upiorny ale myślę, że ci się spodoba. Możesz z niego zrobić prezentację do szkoły :P http://peaceee-loveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i z chęcią zajrzę do ciebie :)

      Usuń
  2. Hehe, właśnie słucham Michała Szpaka xd PRZE-PIĘ-KNE rysunki ;)

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo uwielbiam Szpaka ♥ Dziękuję, z chęcią zaglądnę na twojego bloga :)

      Usuń
    2. Tzn. On mnie za bardzo nie obchodzi, a napisałam, żę go słucham, bo w telewizji przed chwilą leciał xd Ale głos ma świetny, zawsze trzymałam kciuki, żeby przeszedł dalej w x-factor ^^

      Usuń
  3. Jeju... Też chcę tak umieć rysować :( Będę wpadać tu częściej, wstawiaj więcej swoich prac ;3
    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    http://moment-of-parting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeśli chcecie to oczywiście będę częściej wstawiać swoje prace :D Z chęcią zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  4. śliczne rysunki :P
    http://nastolatka-ty-ja-wy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna Lana :)
    Zazdroszczę talentu!

    Zapraszam do siebie ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i z chęcią zajrzę na twojego bloga :D

      Usuń
  6. Rysunki są bardzo ładne, najbardziej podoba mi się rysunek 2 i Michała Szpaka
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://www.zycie-okiem-strachu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że ci się podobają :D oczywiście zajrzę do ciebie :)

      Usuń
  7. Najbardziej podoba mi się Rihanna ; ] Czemu Szpak ma takie zęby? haha
    chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Miszel ma takie zęby na rysunku, ponieważ są to troszkę karykatury a on w rzeczywistości ma trochę takie 'kły', więc to wyolbrzymiłam i wyszedł wampirek xD Oczywiście wpadnę do Ciebie :D

      Usuń
  8. świtne !! szczególnie ostatni ;D masakra tez tak chce rysować !
    zapraszam do sibie :) obserwujemy ?http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że ci się podobają :) z chęcią zajrzę na twojego bloga :D

      Usuń
  9. O kurczaki ! Przepiekne poprostu ja rowniez uwielbiam rysowac i mam zamiar robic cos w tym kierunku , jej , ale twoje sa takie ... te oczy idealnie odwzorowne , cienie ....
    Jak-w- niebiosach . blogspot.com pod jednym postem sa rysunki pistoletow ,ale to tylko jedyne , ktore stawialam na bloga .

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.