Carpe Diem, czyli jak uchwycić dzień

16:49

Hej kochani!:)


    Dzisiaj na polskim rozmawialiśmy o 'Carpe Diem', czyli 'Chwytaj dzień'. Zainspirowało mnie to do napisania posta o rzeczach, które mnie cieszą.

     Często jest tak, że nie zwracamy uwagi na drobiazgi, ale mimo to one sprawiają nam przyjemność. Życie człowieka jest kruche, a czas płynie bardzo szybko, więc wykorzystajcie czas, który otrzymaliście, w 100 procentach.

Przeczytaliście ciekawą książkę? Wypiliście pyszną kawę? A może nieznajomy uśmiechnął się do wam na ulicy? Są to mało istotne rzeczy, ale sprawiają, że nasze życie jest szczęśliwe.

    Spróbujcie wieczorem w notesie zapisać kilka rzeczy, które w ciągu wywołały na waszych ustach uśmiech :) Na pewno już po kliku dniach uzbiera się wam spora lista.






    Chciałabym wypisać tutaj wszystkie miłe incydenty w moim życiu, ale komu chciałoby się czytać tak długiego posta? Więc wybrałam kilka z nich :)

♥ książki ♥  Michał Szpak ♥  znajomi ♥ dobre oceny ♥ słodycze ♥ filmy ♥ anime ♥ uśmiechy 
przypadkowych osób ♥ wycieczki ♥ zwierzęta ♥ ubrania ♥ muzyka ♥ kawa ♥ pluszaki ♥ zdjęcia
♥ oryginalne osoby ♥ glany ♥ pieszczochy ♥ kolorowe włosy ♥ ładna pogoda ♥ odwołane lekcje 
♥ internet ♥ blogowanie ♥ internetowi znajomi ♥ krokiety ♥ rysowanie ♥ zakupy




Napiszcie w komentarzu 3 rzeczy, które ostatnio was uszczęśliwiły i pamiętajcie CARPE DIEM!:)

You Might Also Like

34 komentarze

  1. ksiązki :)
    kakao :D
    przyjaciele :D
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog *-*
    obserwuję

    http://caarolciaa.blogspot.com/2014/03/nienawidze-cie-nie-opuszczaj-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. muzyka, przyjaciele, glany ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie śliczne włosy :)

    mnie ostatnio uszczęśliwiły zakupy <3

    obs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zakupy ZAWSZE mnie uszczęśliwiają :D

      Usuń
    2. również obserwuję :*

      Usuń
  5. dziekuje bardzo za wizyte :* usmiech na twarzy wywoluje u mnie moj synek ,zwlaszcza jak cos nabroi nie moge sie na niego zloscic no rozbraja mnie jego mina :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna fryzura, świetne zdjęcia.
    Jednak polecam robić je za dnia, kiedy są z nami jeszcze promienie słoneczne.

    obs=obs Mój Blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, wtedy zdjęcia wychodzą zdecydowanie lepiej. Niestety teraz u mnie trudno o naturalne światło :)

      Usuń
  7. Też ostatnio miałam na polskim Carpe Diem przy okazji omawiania Stowarzyszenia Umarłych Poetów.
    Zapraszam na mojego dzisiaj reaktywowanego bloga mojemmmmm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również przy okazji omawiania tego tekstu :) Z chęcią zajrzę na bloga :D

      Usuń
  8. Bardzo fajnie, wiosennie, słonecznie POZYTYWNIE :)
    pozdrawiam
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwacja za obserwację? :)
    Ja już obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely blog.Visit and follow my blog, I will do the same as a return.
    http://sumitrastuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre oceny, muzyka, słodycze :D

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne zdjecia :) dziekuje za wizyte :*


    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć !
    Masz świetny blog. Może wspólna obserwacja ? Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prowadzenie bloga
    Dobre oceny
    Książki :)
    Obserwujemy? Odezwij się u mnie ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym spisywać rzeczy które wywołały u mnie uśmiech, wtedy bym sobie uświadomiła jak wspaniałe jest życie ;)

    Zapraszam i proszę o wypełnienie krótkiej ankiety na temat mojego bloga, ponieważ chciałabym wprowadzić jakieś zmiany, żeby bardziej się podobał czytelnikom :) (link do ankiety na końcu posta) ♥ Prosiłabym też o kliknięcie w jakikolwiek link :)
    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/03/must-have-with-persunmall.html
    * Jeśli nie chcesz to przepraszam za spam. ;)

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.