Harry Potter, czyli o Draco Malfoy'u

17:31

Hej!

      Miał być post ze stylizacją, ale jakoś nie mogę się do tego zmobilizować. Więc po raz kolejny napiszę, że już niedługo się ukaże :) W szkole mam po trzy sprawdziany dziennie, ale jakoś daję radę. Oczywiście zamiast się uczyć ostatnio zaczęłam po raz setny czytać Harry'ego Potter'a.




      Oglądałam filmy, ale jakoś zdecydowanie bardziej przemawia do mnie książka. Chyba jeszcze nigdy nie oglądałam ekranizacji, która podobała by mi się bardziej niż książka. W książkach można dać wyobraźni pole do popisu, można sobie wyobrazić jak to wyglądało, co przeżywali bohaterowie. A w filmach nie ma takiej możliwości, jeśli reżyser wybrał aktora, który nie zgadza się z naszym wyobrażeniem, trudno, nic nie da się z tym zrobić.




     Harry Potter to nie tylko książka o przygodach trójki przyjaciół. Również jest to książka, która uczy nas jak ważna jest przyjaźń czy miłość. Postacią Draco pokazuje, że nie zawsze możemy sami podejmować decyzję i nie zawsze wszytko będzie układać się po naszej myśli.

     Draco Malfoy jest moją ulubioną postacią w Harry'm Potter'ze. W pierwszych częściach śmieszą mnie jego docinki, względem Hermiony, Harry'ego i Rona. A w kolejnych częściach bardzo współczuje mu. Wszyscy oskarżają go o śmierciożerstwo, ale przecież to nie jego wina, to jego ojciec wybrał dla niego taką a nie inną drogę. Scena w 'Księciu Półkrwi' gdy Draco żali się Jęczącej Marcie i płacze przy lustrze oraz gdy próbuje zabić Dumbledor'a strasznie mnie wzrusza, praktycznie za każdym razem płacze. Gdy Draco uświadamia sobie, że misja dana mu przez Voldemort'a nie jest wyróżnieniem, a karą i nie da rady jej wypełnić. Gdy zaczyna rozumieć, że on i jego rodzina zginą przez niego. Nie chciałabym być na jego
miejscu.



      Mogłabym tak pisać jeszcze długo, ale nie będę was zanudzać. Ale się rozpisałam. A wy co sądzicie o tej książce? Chcielibyście być na miejscu Draco?:)

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Hi,
    You look very cute with the books !
    would you like to follow each other on GFC & Bloglovin?
    Let me know.. x

    Love,
    http://thatgirlfromcolombo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie przymierzam do przeczytania HP, narazie oglądałam filmy :)

    Mogłabyś poklikać w baner sheinside?
    ulkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie przeczytaj, naprawdę warto :3
      Oczywiście poklikam :D

      Usuń
    2. Koniecznie przeczytaj, naprawdę polecam :)
      Z chęcią poklikam :3

      Usuń
    3. Koniecznie przeczytaj, naprawdę polecam :)
      Z chęcią poklikam :3

      Usuń
  3. Fajny post , ja nie czytałam książki ale może kiedyś przeczytam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

      http://patrz-w-gore.blogspot.com/

      Usuń
  4. Mój ulubiony Draco :3
    Czekam na inne recenzje bo lubię czytać :)

    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog oraz ciekawy post ;) nagłówek mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post! ;)
    zapraszam do mnie
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/
    liczę na komentarz ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post :) wpadłam przypadkiem i zostaję na dłużej.
    by-mandyrainbow.blogspot.com
    wpadnij i zostaw po sobie ślad
    obserwacja = obserwacja (jeśli zaobserwujesz powiadom mnie o tym w komentarzu)

    OdpowiedzUsuń
  8. Would you like us to follow each other ?
    if yes, just follow me on the left side on my blog, and let me know so i can follow you back :]
    btw if you are having problems with the following on the GFC click in more opcions and then follow, because the 1st follow is making some kind of errors
    Zblackrose Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie :) Też uwielbiam Harrego Pottera, a Draco niezbyt lubiłam :P
    Moją ulubioną postacią był Ron i Hermiona :D

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com Jak możesz to zajrzyj do mnie, może Ci się spodoba i zaobserwujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za Harrym Potterem ale bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog ;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam wszystkie części książek i oglądałam wszystkie filmy też uwielbiam Dracona,ba ja go KOCHAM :*

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.