Duchowy wzrost. Sandomierz.

17:38

Hej, hej kochani!
    Jak wskazuję dzisiejszy tytuł posta, dzisiaj trochę o duchowym wzroście. A mianowicie byłam na XIV Dniu Otwartej Furty w Sandomierzu. Już po raz 3 byłam na tym wydarzeniu i szczerze, co roku jest ciekawie. Uwielbiam takie spotkania, kilka tysięcy osób, każda inna. Można spotkać przeróżne osoby, style, poglądy zaczynając od hipisów kończąc na goth'ach.



    W tym roku na szczęście pogoda dopisała i przez większość czasu świeciło słońce. Niestety gdy tylko zaczęłam robić zdjęcia, zaczęło padać. Jednak zdążyłam zrobić kilka ujęć.
    Także majówka zaczęła się ciekawie. Mam nadzieję, że w kolejnych dniach pogoda również nad nie zawiedzie i będziemy mogli cieszyć się słońcem. Życzę wam wszystkim udanej majówki!:)






   
           A wy byliście dzisiaj w Sandomierzu? Jak spędziliście pierwszy dzień majówki?:)


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ja dziś siedzę w domu i czekam na przyjaciółkę

    http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy w życiu nie byłam w Sandomierzu. ;d
    A co do pierwszego dnia to ja miałam go w poniedziałek. Ale jeśli chodzi o ten "prawdziwy" pierwszy dzień to spotkałam się z przyjaciółką i trochę pochodziłyśmy po mieście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja majówkę spędziłam u rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog i piękne zdjęcia ! :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. You look lovely, I really love your jacket!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja musze się uczyć na jutrzejszy test :(
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post :)
    Zapraszam na nowy post :)

    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcalabym odwiedzic w najblizszym czasie Sandomierz :)
    Mam pytanie
    Czy sklep Aupie ... albo inaczej Jaka prowadzisz współprace ze sklepem Aupie ?
    Odpisz u mnie
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.