Enclose koncert, czyli marzenia.

18:33

Hej, cześć i czołem :)
           Dzisiejszy post jak sama nazwa wskazuje będzie relacją z koncertu Enclose, który odbył się wczoraj w Stalowej Woli. Jestem fanką Enclose, więc możliwość zobaczenia ich na scenie to spełnienie moich marzeń :)
           Koncert zaczynał się o 21, pół godziny przed czasem byłam ze znajomymi już w klubie. Dowiedziałyśmy się, że Juan już jest i można zrobić sobie z nim zdjęcie. Gdy go zobaczyłam byłam w szoku, w rzeczywistości jest jeszcze przystojniejszy. Poszłyśmy do niego, początkowo nie chciał już robić zdjęć i mówił, że po koncercie ale ostatecznie zgodził się na jedno zdjęcie. Niestety było ciemno i zdjęcia wychodziły fatalne. Juan wpadł na genialny pomysł i włączył latarkę w swoim telefonie, żeby było jaśniej :)
           Gdy Juan wyszedł na scenę i zaczął śpiewać byłam w szoku, szczerze powiedziawszy zamurowało mnie. Na żywo jego głos jest wspaniały, nie da się tego opisać. Juan zaśpiewał ok. 17 piosenek. Chyba każdy świetnie się bawił, przynajmniej było tak w moim przypadku. Wytańczyłam się, wyskakałam i wykrzyczałam :)
          Po koncercie poszłyśmy jeszcze raz zrobić zdjęcia i zdobyć autografy. Juan widząc nas, ze słodkim akcentem przywitał nas słowami 'dzień dobry' i uroczym uśmiechem :) O ile ze zdjęciami nie było problemu, autografy nie poszły tak łatwo. Juan nie umiał napisać mojego imienia, członkowie zespołu musieli dyktować mu po jednej literce! Na koniec uściskałam każdego członka Enclose, niestety pomijając Piotra do którego nie miałam jak się dostać. Piotrek twierdząc, że czuję się 'odrzucony' także został uściskany i jak sam powiedział 'od razu zrobiło mu się lepiej :)
      Podsumowując każdemu polecam udział w ich koncertach, ponieważ są niesamowici. Juan jest miły, słodki i kochany. Inni członkowie Enclose również są bardzo sympatyczni. To był najlepszy dzień w moim życiu ♥
       Niestety nie zrobiłam dużo zdjęć, ponieważ wolałam przeżywać to niż uwieczniać, ale kilka udało mi się zrobić :) Mogłabym jeszcze długo opisywać, ale już post jest dosyć długi. A może ktoś z wam był na ich
koncercie? Jak wrażenia?
















video
                                         

                                       Więcej informacji o zespole znajdziecie tutaj ENCLOSE :)

You Might Also Like

44 komentarze

  1. Fajnie że jak na tak młody wiek interesujesz się taką muzyką. Cieszę się że Twoje marzenia się ziściły :))

    http://ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że była moc ;) Jakoś nie słyszałam wcześniej o tym zespole :P
    http://takeiteasy-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o takim zespole xD
    Jednak fajnie, że byłaś na koncercie swojego zespołu
    który lubisz i na dodatek udało ci się z nimi zrobić zdjęcie :)

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerzę, przyznam się że nie znam tego zespołu, ale po tym 15-sekundowym filmiku słyszę że to moje klimaty :D
    trzymaj się :)
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy w życiu o tym zespole, ale po zdjęciach widzę, że to nie moje klimaty. Ale zazdroszczę ci, że byłaś na koncercie, ja na żadnym jeszcze nie mogłam być.
    Pozdrawiam, Ola
    Serdecznie zapraszam do mnie, może ci się spodoba i zaobserwujesz http://allie-alliee.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/sirens.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zazdro! *_*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny wygląd, fajny post czekam na kolejny
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie) mój najnowszy:
    https://www.youtube.com/watch?v=tQaVloa0nd8

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiało być świetnie ♥
    O zespole nie słyszałam ;c
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :)
    Wygląd bloga masz niesamowity *-*
    Może obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy w życiu nie słyszałam o tym zespole, ale i tak zazdroszczę ci, że byłaś na koncercie, ja jeszcze nie miałam okazji być na żadnym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post ! Może wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, a ja się zrewanżuje ;)
    Mój blog : http://polakate.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie miałam jeszcze okazji być na koncercie mojego idola :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze co zauważyłam wchodząc na Twojego bloga, to bardzo przejrzysty i jasny wygląd! Od razu aż chcę się go czytać. :) Posty są bardzo ciekawe i czekam na kolejne. Zdjęcia bardzo dobrej jakości, no i oczywiście Ty jesteś śliczna. ♥

    http://petmalimi.blogspot.com/ - dopiero zaczynamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie że spełniłaś swoje marzenie !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super że go spotkałaś i masz z nim zdjęcia - cudowna pamiątka ! :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Mam miłą nadzieję , że wpadniesz na mój blog z pamiątką w postaci komentarza ♥
    Bądź obserwacji jeśli ci się spodoba ♥
    ♥ ! POZDRAWIAM ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej kochana! fajny post..powinnaś pisać takich więcej na swoim blogu ;) zdjęcia też mi się podobają :) Może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym jeszcze dzisiaj. juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie słyszałam o tym zespole.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. My jesteśmy ze Stalowej Woli :) a ty? pzt zazdrowszcze zdjęć z Juanem<333
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, że spełniłaś swoje marzenia :*
    Szczerze, to jeszcze nie słyszałam o tym zespole, ale Juan'a (nie wiem czy dobrze odmieniłam haha) kojarzę :)

    zapraszam na naszego bloga: http://alexandola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam szczerze, że słyszałam jego wykonania w The voice od poland i mogę stwierdzić, że ma facet naprawdę fajny głos :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać, czy są nowe posty!
    A może masz ochotę na wspólną obserwację?
    Zapraszam <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę nie moja muzyka i klimaty ,ale super ,że udało CI się spełnić jedne z marzeń :).Osobiście wolę siedzieć i słuchać muzyki w domciu z herbatką niż przepychać się między tłokiem ludzi na koncercie ;).Ale to każdy lubi inaczej ,mam koleżankę która ciągle jeździ na koncerty ,może kiedyś się skusze i pojadę na jakiś ^^.
    ✿Będzie mi baardzo miło ,kiedy wpadniesz do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie słyszałam o tym zespole, jednak filmik bardzo mi się spodobał i na pewno posłucham ich muzyki:) Świetne zdjęcia!
    ✿ Zapraszam do mnie! - kilk ✿

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna muzyka ;))

    zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny koncert na pewno był. :D

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... zacznij i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. O tym zespole nigdy chyba nie słyszałam:p

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Warto spełniać marzenia... i gdy potem wracasz do nich pamięcią, czujesz przyjemne dreszcze na całym ciele. Wtedy człowiek wie po co żyje i dlaczego jest tu a nie gdzieś indziej. Gratulujemy :)
    Świetne te płyny Douglas. :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepraszam za to zdanie "Świetne te płyny Douglas" Skopiowało nam się z wcześniejszego komentarza. :) To nie był spam. Wybacz pomyłkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia! Bardzo podoba mi się Twój blog!
    Na pewno będę wpadała tu częściej!
    carolinedicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słucham tego typu muzyki, ale gratuluję Ci, że mogłaś spotkać swój ulubiony zespół *.* Chciałabym kiedyś być na koncercie mojego idola... ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. warto chodzić na takie koncerty,bo zawsze jest inna atmosfera i wszystko jest inne mozna zobaczyc jak nasz ulubiony zespół albo piosenkarz/piosenkarka się zachowuje i można poznaać bliżej przy takich okazjach :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nigdy nie będę miała możliwości zrobić sobie zdjęcia z moim ulubionym wokalistą ; p także tego Ci zazdroszczę. Juan w The Voice wyglądał na dużo wyższego o.O
    pozdrawiam
    moodybrown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę spotkania z tym zespołem. Solistę znam niestety tylko z The voice of Poland ;)
    W wolnej chwili zapraszam ~ welcome-in-my-strange-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę zdjęcia haha:)


    Chciałabym Cię bardzo przeprosić za tę formułkę,
    ale potrzebuje kliknięcia w link bluzki w tym poście
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/06/strips.html
    Jeśli mogłabyś to zrobić w wolnej chwili, byłabym Ci ogromnie wdzięczna.
    Jeśli klikniesz w link, napisz w komentarzu, ponieważ planuję utworzyć na pasku bocznym,
    listę blogów które polecam, jeśli mi pomożesz, polecę twojego bloga:)
    Jeszcze raz ogromnie przepraszam i liczę na odpowiedź z Twojej strony.:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super, nie znam ich, ale chętnie poznam. :) Obserwuję i zapraszam do mnie:
    czassredniowiecza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia ! :)

    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam to, w jaki sposób piszesz posty, przeczytane po kilka razy nadal są tak samo ciekawe. Genialnie prowadzisz bloga, życzę Ci wielu sukcesów. Mam nadzieję, że jak najdłużej będziesz pisać!
    Może w kolejnym poście opisałabyś swoje plany na wakacje, sposoby na nudę lub dodałabyś jakieś outfity na koniec roku? Z chęcią zobaczyłabym takie posty w twoim wykonaniu :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli chciałabyś mi pomoc i kliknąć w chociaż jeden link z tego postu..

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2014/06/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  39. hej super blog i ładne zdjecia:) moze wpadniesz do mnie i zaobserwujesz? ja na pewno sie odwdziecze pozdrawiam:) http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. nie słucham ich, ale bardzo się cieszę, że twoje marzenie się spełniło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zazdroszczę, że spotkałaś idoli. Ja pewnie sobie trochę poczekam, aż spotkam swoich (o ile tak się w ogóle stanie). Śliczne zdjęcia :)

    Obserwuję ♥
    onedesey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Skoro mowa o marzeniach to ja chcę być aktorką :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.