Summer flowers

14:20

Hej!

       Od ostatniego postu trochę się u mnie zmieniło, a mianowicie pofarbowałam włosy. Już od jakiegoś czasu o tym myślałam, ale dopiero na wakacjach odważyłam się poeksperymentować z wyglądem. Zdecydowałam się na rudy kolor. Która kolor lepszy? Ten co miałam wcześniej czy rudy?

       W dzisiejszym poście pokarzę Wam outfit. Inspiracją do tej stylizacji była torebka. Zawsze to torebkę dopierałam do ubrań, a nie na odwrót, ale zawsze musi być ten pierwszy raz. Spódnicę w kwiaty połączyłam z czarną bokserką, bordową torebką i trampkami. Żeby outfit nie był nudny założyłam bransoletkę z złotymi ćwiekami i naszyjnik. Całość jak najbardziej mi się podoba, a Wam? Pozdrawiam :)










You Might Also Like

9 komentarze

  1. podoba mi się połączenie trampek ze spódniczką:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna spódniczka
    bardzo fajnie wyglądasz

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w tym kolorku :)
    Świetny outfit !

    http://moje-pastelowee-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śliczne włoski. Kocham taki kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w nowym kolorze włosów :)

    Obserwujemy? Jeśli tak to daj znać w komentarzu u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szukam wszędzie bordowych trampek :)

    Obserwuje (avatar z czerwonym serduszkiem) liczę na rewanż ;)
    http://a-little-about-fashion.blogspot.com/ - dopiero zaczynam blogowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia:)

    http://a-lexandra-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna spódnica a w rudym kolorze jest ci naprawdę ładnie !

    luszii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.