Urodziny Pauliny

15:42

Cześć :)

    Postanowiłam, że dam Wam trochę odpocząć od postów z stylizacjami. Takim oto sposobem dzisiejszy post będzie o urodzinach mojej koleżanki Pauliny [kilk].
      Przyjęcie urodzinowe minęło nam w bardzo miłej atmosferze. Posiedziałyśmy, porozmawiałyśmy i zjadłyśmy mnóstwo słodyczy. Następnie postanowiłyśmy pójść na spacer do lasu. Przechadzkę postanowiłyśmy wykorzystać do zrobienia zdjęć na blogi, oczywiście nie obyło się bez wygłupów. Po powrocie pobawiłyśmy się z psami, a mianowicie Mikim i Puszkiem.
      W prezencie jubilatka dostała album fotograficzny i kilka innych drobiazgów. Paulinie spodobał się prezent. Wszystkie cieszyłyśmy się, żę mogłyśmy spędzić miło ten wyjątkowy dzień :)

                                                  A wy lubicie przyjęcia urodzinowe?









 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. uwielbiam przyjęcia urodzinowe! Bardziej kocham te na których jestem niż te które wyprawiam, nie wiem czemu... No, ale zawsze dobrze się bawię, a najbardziej lubię czas, gdy nadchodzi pora na otwieranie prezentów, wtedy jest najzabawniej xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że dobrze się bawiłaś :) Ja na takim urodzinowym przyjęciu nie byłam, no tylko w przedszkolu czy podstawówce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię urodzin. Nie wyprawiam ich :)

    Dopiero zaczynam, obserwacja za obserwacje? :)
    http://lawendoweciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post. super zdjęcia. http://worldincity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ten post jest jeszcze lepszy od poprzedniego, pisanie ich coraz lepiej ci idzie,
    dlatego z niecierpliwością czekam aż opublikujesz kolejny post
    udanych wakacji
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie) mój najnowszy:
    https://www.youtube.com/watch?v=tQaVloa0nd8

    OdpowiedzUsuń
  6. A któ nie lubi przyjęć urodzinowych? xD
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki fajny piesio

    http://a-lexandra-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia, lubię imprezy urodzinowe ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjecie i gratuluje kolezance! Urodziny sa zawsz super i czesto wystarczy ich na bilard aby sie swietnie bawic!

    Pozdrawiam!
    vframlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jesteś :D Kocham twojego bloga ;)
    wiks-its-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bjutifuul <3
    wiks-its-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się bawiłyście : ) . Fajne zdjęcia . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam przyjęcia urodzinowego od 2 lat, a pisząc do przyjaciół czy wyjdą gdzieś na dwór czy coś, odpisali: "Jestem zmęczona, śpię", "Gram, innym razem, ok?" tak więc... a na czyichś i tak tylko robię za "ozdobę" więc... c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju :c Ey jak chcesz to napisz do mnie na fb to popiszemy :) Co ty na to?

      Usuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.