Back to school

16:40

Hej, cześć, witam!

    Już za jedenaście dni rok szkolny, dla większość nie miła wiadomość. Ja w sumie cieszę się z powrotu do szkoły. Wypoczęłam, wyspałam się, mogę kontynuować naukę :)
     W dzisiejszym poście jak wskazuje tytuł chciałam pokazać Wam moje artykuły do szkoły. Zapraszam do obejrzenia :D

Książki do szkoły musi mieć każdy, więc nie wiem co tu więcej pisać :) Na zdjęciu oczywiście nie są wszystkie moje podręczniki, tylko kilka wybranych.


Do zewnętrznego wyglądu zeszytów nie przykładam zbytniej uwagi. Skupiam się na wnętrzu, cienkopisy, mazaki, podkreślacze idą w ruch.


Jak napisałam wyżej kolorowe, brokatowe długopisy to w moim piórniku niezbędnik. Wszystko w zeszytach mam kolorowe. Łatwiej wtedy mi się uczy i szuka potrzebnych informacji. Samoprzylepne karteczki również są przydatne, jako że, często o czymś zapominać. Jednak wystarczy napisać coś na takiej karteczce przylepić na książkę czy na biurku i na pewno o niczym nie zapomnicie :)


Kupienie stroju na w-f to dla mnie nie lada wyzwanie. Nie lubię sportowych ciuchów i nie znoszę wychowania fizycznego. Po długich poszukiwaniach zdecydowałam się na zwykłe, krótkie, czarne spodenki i białą koszulkę.



W tym roku znalazłam również piórnik idealny. Czarny, puchaty, dla mnie perfekcyjny :3 Na zdjęciu wygląda dziwnie, ale męczyłam się z tą fotografią kilkadziesiąt minut i żadne zdjęcie nie wyszło ładnie :( Ehh ten piórnik jest niefotogeniczny :)



Z kupnem plecaka jednak nie było tak łatwo. Co roku mam z tym problem. Po  prostu nigdzie nie mogę znaleźć plecaków, które są odpowiedniej wielkości i wyglądu. W tym roku zdecydowałam się na małe DIY. Kupiłam jeans'owy plecak z mnóstwem kieszeni i doczepiłam ćwieki. Ostateczny rezultat mi się podoba, a Wam?:D



                                           A Wy macie już wszystkie przybory szkolne? :)


You Might Also Like

7 komentarze

  1. gdzie kupiłaś piórnik ?
    Ja już wszystko mam.

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super plecak, na początku myślałam, że taki jest ::)
    http://ruczaj-patrycja.blogspot.com/ -- > zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny plecak :)
    Nowy post u mnie ;)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie mam wszystkich rzeczy :)
    Fajne spodenki.

    moje-pastelowee-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcześniej napisałam do Ciebie komentarz z adresem moje-pastelowee-zycie.blogspot.com, ale niestety zmieniłam adres na : http://moniaaa-blog.blogspot.com/ !

    Przepraszam najmocniej, że zaśmiecam Ci, ale chciałabym, żebyś trafiła pod właściwy adres bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post oraz zdjęcia.
    Uwielbiam back to school.;)
    Ja jestem w trakcie kupowania rzeczy.
    Zostało mi tylko kilka zeszytów, piórnik i te inne dodatki.:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    Odpowiedź u mnie.
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.