Zadziornie delikatne nowości :)

17:58

Hej!
 
    Przychodzę do Was dzisiaj z kolejną stylizacją. Spódnicę z skóro podobnego materiału połączyłam z koszulką moro, czarnymi rajstopami i glanami. Do tego dobrałam biżuterię, którą dostałam w prezencie od bornprettystoreBransoletka z motywem węża, podkreślająca moją przynależność do domu Salazara Slytherin'a (potterhead zrozumieją). Do tego pierścionek i opaska, która dodaję stylizacji dziewczęcego uroku.
     Biżuteria, którą dostałam od bornprettystore jest prześliczna i dosyć tania. Myślałam, że cena może odbić się na jakości, ale absolutnie tak nie jest. Wygląd biżuterii, cena i jakość jest świetna, więc polecam Wam ten sklep. Jeśli będziecie kupować biżuterie w tym sklepie, wykorzystajcie kupon KORT10, a dostaniecie 10% obniżki :)
     Całość mi się podoba,a Wam? :)
    Mam do Was prośbę, klikajcie w linki podane w poście, dziękuję :*









You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ja Gryffindor ;) Super stylizacja!

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie! :)
    Klikam, jasne!
    Moge prosic o klikanie u mnie tez w linki w ostatnim poscie?
    xoxo
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja świetna, chociaż nie do końca w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.