Rock inspiration

17:01

Hej, cześć i czołem!

    Na początku najważniejsza sprawa, a mianowicie na blogu mam już ponad 10.000 wejść! Bardzo Wam za to dziękuję, jesteście kochani :* Myślałam, żeby zrobić z tej okazji jakiś konkurs, ale nie mam pomysłu na nagrody. Macie jakieś pomysły?

    Wiem, wiem długo tutaj nie zaglądałam, ale to dlatego, że rok szkolny się rozpoczął. Jestem w 3 gimnazjum i JUŻ przygotowujemy się do egzaminów, więc jest dwa razy więcej nauki. Pogoda też nie dopisuję, wciąż pada. Z powodu braku zdjęć postanowiłam dzisiaj pokazać Wam kilka zdjęć/obrazków, które mnie inspirują. Mam nadzieję, że Wam się spodobają i zapraszam do obejrzenia.













You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetne inspiracje! Lubię takie :) Najbardziej podoba mi się ta pierwsza. Wyszukujesz je na jednej konkretnej stronie?

    ✗ borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wyszukuję je na różnych stronach, ale głównie na tumblr'ach :)

      Usuń
  2. uwielbiam rokowe stylizacje!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co to znaczy byś w 3 gimnazjum i od początku przygotowywać się do egzaminów. Ja mam to już za sobą, teraz jestem w 1 liceum i już mi mówią o maturze. :)

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.