Sweter, egzaminy i zima

19:01


              Hej,hej!

      Ostatnie kilka dni było dla mnie pełne nauki i stresu. A to wszystko za sprawą próbnego egzaminu gimnazjalnego. Wydaję mi się, że nie był bardzo trudny i napisałam go dobrze :)

      I świetna wiadomość, u mnie spadł już śnieg! Mimo, że nie przepadam za zimą z powodu zimna to z białego puchu bardzo się ucieszyłam. Nie wyobrażam sobie Świąt Bożego Narodzenia bez śniegu.

      Jako, że zima puka już do drzwi, zaczęłam zaopatrywać swoją szafę w ciepłe sweterki. W dzisiejszym poście czarny, oversizowy sweter. Zdjęcia zrobiłam w domu, ponieważ na dworze jest zimno, a jak już wiecie tego nie lubię. Jednak mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu zmotywuję się i dodam jakieś zdjęcia ze śniegiem w tle :)

     A wy pisaliście próbne testy? Jest już u Was śnieg? Lubicie sweterki?







You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ładny sweterek :D
    http://follow-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do śniegu to niestety u mie go brak :( egzaminy moim zdaniem nie były trudne ale fizyka poszła mi najgorzej.... Prześliczny ten sweterek ,spodnie mają świetny kolorek
    Pozdrawiam cieplutko http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety nie ma jeszcze śniegu, ale mam nadzieję, że niedługo spadnie. Nie chcę kolejnych świąt bez śniegu! :)

    Buziaki ;*
    U mnie rozdanie, do wygrania kartki świąteczne z życzeniami! Zapraszam!
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym mieć takie ładne włosy :) co powiesz na wspólną obserwację? ja już dodałam :)

    xiness.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym tygodniu miałam próbne matury ;)


    Zapraszam cię również na mojego bloga: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu z okazji moich 18-tych urodzin! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz na tych fotkach. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śniegu niestety brak :(
    Uwielbiam sweterki chociaż ich za dużo nie posiadam :D
    Obserwuję, zapraszam do mnie :)
    http://smikuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie sweterki :-). Idealnie pasuje :-). Pozdrawiam :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. snieg? ja tez chce :((
    nie boj sie egzaminow, probnych tym bardziej, one sa pozniej na koniec jeszcze latwiejsze od probnych ^^ strasza strasza i tyle :3 powodzenia <3 juz pobne zaz Toba :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też pisałam testy :p niestety u mnie jeszcze śniegu nie ma ;c

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.