Koncert zespołu Enclose. Pozytywna energia.

18:57

     W sobotę byłam na długo wyczekiwanym, kolejnym koncercie zespołu Enclose. Koncert odbył się w klubie w Krośnie. Dla ukochanego zespołu warto było pokonać 120 km. Mimo, że podróż dłużyła się bardzo to świadomość, że niebawem zobaczę Enclose była bardzo pocieszająca :) 
     Na miejsce dotarłam pół godziny przed rozpoczęciem koncertu, zajęłam miejsce pod sceną i czekałam. Artyści spóźnili się 50 minut, ale po takim popisie jaki dali na koncercie jest to do wybaczenia :D Bawiłam się na prawdę świetnie. Zespół grał cudownie, a w przerwach pomiędzy piosenkami Flavio i Juan rzucali zabawne komentarze. Publiczność bawiła się bardzo dobrze, chyba aż za bardzo :D Zniszczona ławka przy scenie jest tego dowodem. Podczas koncertu Juan wskazał na mnie palcem i pokazał kciuk w górę na znak, że koszulka Enclose, którą miałam założoną podoba mu się. Jako fankę ten gest mnie zachwycił, jeśli macie idoli to pewnie zrozumiecie :)
     Po koncercie zrobiłam zdjęcia z członkami zespołu, wyściskałam ich i zamieniłam z Nimi kilka słów. Chłopcy (a raczej mężczyźni, ale mniejsza z tym) byli jak zwykle przesympatyczni. Juan i Piotr wychwalali moją koszulkę haha. 
    Z koncertu wyszłam pełna pozytywnej energii, która utrzymuje się z resztą do dziś. Chyba mogłabym chodzić na ich koncerty codziennie. Uwielbiam tą atmosferę i muzykę :) Nawet ból gardła i nóg po koncercie nie przeszkadza mi. Z niecierpliwością czekam na kolejny koncert i zdecydowanie polecam Wam ten zespół. 
     Zdjęć  niestety nie mam. Wolałam się bawić, niż robić fotografie. Relacje z poprzedniego koncertu znajdziecie tutaj [klik].











You Might Also Like

13 komentarze

  1. Jedna moja znajoma ich słucha, super zdjęcia :D Na pewno było bardzo fajnie, niedługo też idę na koncerty ulubionych zespołów i już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się dobrze bawiłaś. Śliczne zdjęcia :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kochana masz zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg, Juan *-* Ale Ci zazdroszczę. :x

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem nie na czasie bo ich nie znam :) :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/midi.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jeździć na koncerty i się dobrze bawić,jednak dawno nie byłam więc zazdroszcze ;))

    Mój blog-klik<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo fajny taki koncert :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie znam :(
    Ale na pewno było ciekawie, i była moc :)
    worldincity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. łoooo :)
    +obserwujemy?♥

    OdpowiedzUsuń
  10. To dobrze że się swietnie bawiłaś:) Nie znam ich:) Super zdjęcia:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/inspirations-instagram.html

    OdpowiedzUsuń
  11. widać że świetnie się bawiłaś :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nice post
    you got a lovely blog,visit mine too and if you like we can follow each other's,just let me know
    http://shafaq.thegirlzgallery.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. takie zdjęcia są najlepszą pamiątką! :) ♡

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.