Tiulowa spódnica

20:28

   

       Nie będę kolejnego posta zaczynać od tłumaczeń dlaczego  tak długo nie pisałam, po prostu tak wyszło. Aktualnie mam ferie, więc postanowiłam powrócić na bloga. Zdjęcia zimą to zdecydowanie nie jest moje ulubione zajęcie. Zmarzłam bardzo, ale efekty są zadowalające :)

      Długo szukałam idealnej tiulowej spódniczki. Niestety żaden sklep nie miał takiej w swojej ofercie, więc moja mama pobawiła się w diy, efekty są widoczne na zdjęciach. Do spódnicy dodałam czarny T-shirt z nadrukiem, skórzaną ramoneskę z ćwiekami, czarne rajstopy i creepersy. Na nadgarstek założyłam bransoletkę z kryształkami. Cały zestaw mi się podoba i zdecydowanie dobrze się w Nim czuję. A co Wy o nim myślicie?











ramoneska - C&A
spódnica - DIY
creepersy - DeZee
rajstopy - no name
T-shirt - no name
bransoletka - no name

You Might Also Like

36 komentarze

  1. fajnie, że połączyłaś ją z ramoneską;)

    ___________________________________
    wybierz najlepszą fashion stylizację
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolna mama, świetnie jej wyszło :)

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta spódniczka. Też kiedyś chciałam taką zrobić, ale skończyło się na myśli. Podziękuj mamie! :)

    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tiulowe spódnice:) pięknie się w niej prezentujesz;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna spódniczka :)
    Może wspólna obserwacja ?
    http://paulinanowakk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ramoneska bardzo fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś śliczna, no i naprawdę świetna spódniczka:)
    ja też nie lubię zdjęć zimą brr...

    alenajpierwkawa.blogspot.com <--- zapraszam do mnie, początki

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka jest przepiękna :) całość na plus :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo śliczne zdjęcia! masz cudowną urodę, a zdjęcia są cudownie zrobione!
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania :3
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie ♡
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta spódniczka! Super, że połączyłas to z taką rockową kurteczką :)
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna spódnica i kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ślicznie wyglądasz *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne creepersy :) Tak samo jak zdjęcia:)

    crazy-tusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie komponuje się z ramoneską, wyglądasz świetnie! :))
    obserwuję, i będzie mi bardzo miło, jeśli także mnie zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba ;)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna spódniczka, dobry styl :) Co powiesz na wspólną obserwację, hmm? Ja już, zapraszam do siebie i liczę na rewanż ;* http://nikayoungjournalist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia : ) . Czekam na kolejny post .
    + Obserwujemy ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień dobry! Miło widzieć taką kreatywność i błyskotliwość wśród młodych blogerów :). Zachęcamy przy tym do ciągłego dokształcania się i doskonalenia swoich umiejętności w posługiwaniu się naszą ojczystą mową. Nauki nigdy za wiele. Dalszych sukcesów w blogowaniu życzy redakcja portalu literackiego "Nowy Wieszcz" ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Creepersy i tiulowa spódniczka to świetne połączenie, sama z chęcią bym je założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba nam się połączenie tych ubrań. W takiej rockowej stylizacji wyglądasz bardzo korzystnie,bo świetnie pasuje to do koloru twoich włosów. Zdecydowanie powinnaś nosić spódniczki- masz świetne nogi!! Obserwujemy twojego bloga i czekamy na więcej wpisów :)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie to wygląda. :) Spódniczka jest wspaniała, brawa dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Creepersy bardziej pasowałyby mi do jakiegoś cięższego materiału niż tiul, ale spódniczka prezentuje się dobrze.

    Zapraszam do mnie
    cooolhunter.blogspot.com
    i wzajemnego obserwowania, Co Ty na to ? czekam na odpowiedź :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygladasz świetnie! Super zdjecia!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/02/this-side-of-paradise.html

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wygląda :)
    cocosami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jejku śliczna jest ta spódnica *,*
    ślicznie wyglądasz :)

    http://olcik-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka śliczne spodniczka!!! Zazdroszcz

    zaraz-wracam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna spódniczka :-) ogólnie super stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódniczka jest przepiękna!
    Pozdrawiam :)

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ale ładna stylizacja *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely... If you will we can follow each other, just let me know. I always follow back. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Poluję na taką spódniczkę, tylko odrobinkę krótszą , Piękne zdjęcia:) Kochana klikniesz u mnie w link ?:*

    OdpowiedzUsuń
  32. sliczny outfit:)

    moze obserwacja za obserwacje?daj znac u mnie:*
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.