Prawdziwy bohater...

21:16

Hej wszystkim!

    Nie pisałam tutaj naprawdę długo, ale mam nadzieję, że ktokolwiek tu jeszcze zagląda. Spróbuję po raz któryś zacząć pisać regularnie posty, ale nic nie obiecuje. Postaram się :)

     Dzisiejszy post poświęcę nowej piosence Michała Szpaka, której od wczoraj można słuchać na youtube. Jak pewnie wiecie jestem jego fanką, więc z niecierpliwością czekałam na ten utwór. Przyszło mi czekać dosyć długo, bo aż 3 lata, ale zdecydowanie opłaciło się. 
    Gdy tylko zobaczyłam, że piosenka już jest dostępna w sieci byłam zachwycona, ale przed wciśnięciem guzika "play" zawachałam się z myślą "Co jeśli piosenka mi się nie spodoba? Jeśli kompletnie nie trafi w mój gust?". Jednak obawy były zbędne, od wczoraj praktycznie nie przestaje słuchać tego utworu. Klip też przypadł mi do gustu. Jest dosyć prosty. Michał, kwartet smyczkowy, tancerka Paulina Biernat i fani. Teledysk idealnie pasuje do piosenki. 
     Zresztą po co mam Wam to opisywać, skoro możecie to zobaczyć i posłuchać? Zapraszam do oglądania i słuchania, czekam na Wasze opinie :) 

 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Nie słyszałam jej jeszcze ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jego fanką nie jestem, ale piosenka ma w sobie coś i już ja parę razy jej słuchałam, a teledysk mi się bardzo podoba
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nowy post po długiej przerwie, zapraszam na bloga:)
    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam wcześniej okazji słuchać jego piosenek :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słuchałam jeszce tej piosneki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.