Black and white

22:21

Hej, cześć i czołem!
        Co tam u Was? Jesteście zadowoleni z ocen na koniec roku? Ja szczerze mówiąc jestem zadowolona prawie z wszystkich ocen, w szczególności z języka polskiego :) W piątek dostałam wyniki egzaminów gimnazjalny, nie poszły mi tak źle. Wydaje mi się, że nie będę miała problemu z dostaniem się do wybranej szkoły :)
         Od wakacji dzieli nas teraz tylko zakończenie roku szkolnego. Chcąc, nie chcąc, trzeba jakoś na tej uroczystości wyglądać. Właśnie dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was kilka propozycji strojów na ten dzień. Mam nadzieję, że zestawy się wam spodobają. Dajcie znać, który jest Waszym ulubionym! :)



sukienka   |   buty





sukienka  |  naszyjnik  |   buty


spódnica   |   koszula   |   buty


Mam nadzieję, że zestawy spodobały Wam się. Dodatkowo mam dla Was miłą informację. Sklep ZNU zorganizował promocję z okazji Dnia Ojca. Wystarczy wpisać kod: FATHER, a będziecie mieli 35% zniżki na sukienki :)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Hej :).Powiem Ci, że dziś pierwszy raz jestem na Twoim blogu . Będę wpadać, bo spodobała mi się zarówno tematyka, jak i Twój styl "prowadzenia". :) Jestem zadowolona ze swoich wyników ^^. A co do zestawów to 1 świetny!
    Ja dopiero zaczynam, mam nowy blog z opowiadaniem, będzie mi niezmiernie miło, gdy przeczytasz i wyrazisz swą opinię;
    www.pani-porcelany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oceny jak oceny, mogłoby być lepiej ale moje lenistwo i blog wygrały...Wszystkie trzy zestawy mi się podobają x

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. w pierwszym zestawie buty są mega!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zestawy :) ja do końca nie jestem zadowolona z ocen :(

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie zestawy, ja chyba wybrałabym pierwszy albo drugi :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.