Cieszmy się młodością

16:45

     Chciałam dodawać posty regularnie, ale chyba nigdy się do tego nie zmobilizuje. Nie będę się tłumaczyć kolejny raz dlaczego, trochę z lenistwa, trochę przez obowiązki. Nieważne, przejdźmy do tematu posta :)
     Outfit, który chcę Wam dzisiaj pokazać miał być uosobieniem młodości, radości. Długa, granatowa sukienka, jeansowa koszula, do tego białe trampki i wianek z różowych kwiatów. Bo niby dlaczego nie?
    Do sukienki, która jest głównym elementem tego stroju, początkowo nie byłam przekonana. Zobaczyłam ją w sklepie i nie odpowiadał mi kolor, po za tym nie wiedziałam czy będę dobrze czuła się w długiej sukience, ponieważ wcześniej w takich nie chodziłam. Mimo to, stwierdziłam, że ją przymierzę i był to strzał w dziesiątkę. Sukienka mnie urzekła i czuję, że będę często ją zakładać tego lata.
    Idealnego wianka szukam już od jakiegoś czasu, niestety na razie moje poszukiwania nie dają rezultatów. Wianek z dzisiejszej stylizacji pożyczyłam od Eweliny (klik), za co bardzo jej dziękuję :) Uważam, że jest śliczny i chętnie bym się nim "zaopiekowała". Nie przedłużając, zapraszam do oglądania zdjęć :)


















Mam nadzieję, że outfit się wam podoba. Dajcie znać co o nim myślicie :)
W poprzednim poście obiecałam, że polecę kilka Waszych blogów, więc słowa dotrzymuje. Zapraszam na blogi Laury, Wiktorii, Klaudii oraz Moniki :D 

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Słodki ten wianek :)


    ____________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że interesujesz się modą :) w takim razie zapraszamy o nas http://kuandko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawna mam dopiero 15 lat, a już się smucę , że sie starzeje :( hahah :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę nie pasują mi tutaj te buty ale sukienka prezentuje się całkiem fajnie
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ty masz cudowny wianek o.o !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej niż z młodością ten zestaw kojarzy mi się ze stylem hipisów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny wianek jak i stylizacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna sukienkaa! :))
    Śliczny wianek:)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie to strój z jednego z okresów dzieciństwa :) Cieszmy się tym dzieciństwem, przecież ono tak szybko przemija. A tak ogólnie to śliczna z Ciebie dziewczyna ^^

    zawsze-wszedzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny wianek <3 Fajny blog ! Obserwuję ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog ! <3 Mega zdjęcia ! Naprawdę mi się podobają ! :)
    http://howtobehappyhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyglądasz, świetny ten wianek! dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny outfit :) a wianek śliczny, ale ja już chyba za stara na takie jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja, moim zdaniem na lato idealna :)
    w sumie nie mam żadnych długich spódnic ani sukienek, ale bardzo
    podobają mi się takie maxi, może w końcu się przełamię i kupię coś
    w podobnym rozmiarze ;) wyglądasz ślicznie :*
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka ty jestes sliczna ! W tej stylizacji wygladasz bardzo dziewczeco . Nie zalozylabym raczej takiej stylozacji , ale w pelni mi sie podoba , w szczegolnosci ten
    wianek i sukienka .
    Jak-w- niebiosach.blogspot.com (jest to blog o ...Bogu)

    OdpowiedzUsuń
  18. super! najbardziej mi sie podoba ten wianek, jako dodatek!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie wyglądasz, bardzo mi się podoba :)
    uwielbiam długie sukienki i do tego trampki :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.