Hello Kitty, you're so pretty

19:27

    Hej wszystkim!

 
       Pierwsze dwa tygodnie wakacji już za nami, mam nadzieję, że miło je spędziliście. Ja jeszcze nie zrobiłam nic produktywnego, całe dnie spędzam na kanapie, czytając książki czy oglądając seriale. W końcu mam wakacje, mogę sobie pozwolić na takie lenistwo!
      Pochwalę się Wam, że dostałam się do wybranej szkoły (bio-chem-mat nadchodzę!). Cieszę się, że 3 klasę gimnazjum mam już za sobą, testy, oceny, rekrutacje itd. Tak, wiem. W liceum będzie jeszcze gorzej, ale jestem dobrej myśli.
      Koniec o szkole i wakacjach, przejdźmy do tematu posta. W tym tygodniu dostałam dwie paczki, jedną od sklepu LucLuc, a drugą od Romwe. Ubrania, które dostałam od razu podbiły moje serce. W przeciwieństwie do towarów niektórych sklepów internetowych ciuszki są dobrej jakości. Co mnie mile zaskoczyło, przesyłka ze sklepu Romwe szła do mnie tylko tydzień!
      W dzisiejszym poście chciałam pokazać wam plisowaną spódniczkę, które jest przeurocza i czarny T-shirt z napisem "cat". Do tego założyłam kabaretki, creepersy i skórzaną bransoletkę na rękę.  W takich outfit'ach zdecydowanie czuję się najlepiej. A co wy o nim myślicie?:) Pozdrawiam, Kornelia.

















Spódniczka - LucLuc (klik)
T-shirt - Romwe (klik)
Creepersy - DeZee 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Bardzo fajna stylizacja. Podobają mi się twoje buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny look, piesek slodziak
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/midi.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i piękny piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjęcia !
    Może odrobine więcej usmiechu i idealnie ! <3

    Zapraszam na zdjecia z chorwacji :)
    http://karolina-nosal.blogspot.com/

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie ta spódniczka gryzie się nie co z tą bluzką, ale może dlatego, że jestem nieco starsza i gusta mamy inne. Ważne, że tobie jest dobrze. ;) I jedna mała uwaga nie bój się uśmiechać do zdjęć, bo na wszystkich masz ten sam wyraz twarzy, co jest trochę monotonne. A jesteś bardzo ładną dziewczyną więc uśmiech dodałby ci tylko uroku ;)

    Pozdrawiam
    Randaksela

    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny look!

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja!
    Gratuluję dostania się! :))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam Westa, najlepsze psy <3

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :) Muszę Ci powiedzieć, że masz bardzo ciekawą urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodki piesek ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś prze śliczna :)
    Stylizacja super, lecz ja włożyłabym bluzkę 'do środka', aby uwydatnić talię :)
    Bardzo mi się podobają kabaretki! <3
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie:
    Hanyvia(click)

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.