Black dress - white shoes

20:32

      Cześć kochani!

      Co u Was słychać? Ja praktycznie cały czas siedzę w domu, pijąc jakiś zimny napój (to wszystko przez te upały!). Z niecierpliwością czekam na jakiś chłodny dzień.
       
      Dzisiaj postanowiłam, że pójdę zrobić zdjęcia. Oczywiście, gdy szykowałam się do wyjścia pogoda zaczęła się psuć, ale na szczęście ostatecznie towarzyszyło mi słońce. Ostatnio za każdym razem, gdy chcę zrobić zdjęcia na bloga pada deszcz, ewentualnie jest burza.
      
     Ale koniec o pogodzie. W tym poście chciałam pokazać Wam sukienkę, którą zamówiłam już dosyć dawno ze sklepu Shein. Do niej założyłam białe sandałki z Dresslink, okulary, które zamierzałam kupić już od dawna i bransoletkę ze sklepu Soufeel, którą już widzieliście na blogu (Jeśli nie czytałeś tego posta to koniecznie kliknij!). Jeśli chcecie kupić coś na stronie Soufeel, wystarczy, że użyjecie kodu BLOG5, a otrzymacie 5% zniżki! :)

     Co sądzicie o tym zestawie?
























Sukienka - Shein (klik)
buty - Dresslink (klik)
okulary - Dresslink (klik)
bransoletka - Soufeel (klik)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Piękna sukienka ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie ;)!

    ________________
    Fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zestwienie
    buty wyglądają na wygodne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale slicznie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sukienka i słodki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka, uroczy piesek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie, ale coś mało uśmiechu ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! Wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.