Bransoletka SOUFEEL

15:52

    




Cześć kochani!

       W dzisiejszym poście chcę pokazać Wam bransoletkę, którą dostałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym Soufeel i opowiedzieć Wam trochę o tym sklepie. W ofercie Soufeel znajdziemy nie tylko bransoletki, ale również naszyjniki, pierścionki, kolczyki. Asortyment jest tak duży, że z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.

       Przesyłka dotarła do mnie po okołu dwóch tygodniach. Całość była bardzo dobrze zabezpieczona, co możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. Każda zawieszka była w osobnym woreczku, tak samo bransoletka. Biżuteria była zapakowana w piękne białe pudełeczko, z kokardką w kolorze baby blue. Do paczki dołączona była też torebka, w przypadku gdyby ktoś chciał podarować komuś tę biżuterię :) 

      Muszę zaznaczyć, że wszystkie charmsy jak i bransoletka są wykonane z prawdziwego srebra i posiadają próbę 925. Soufeel oferuje bezpłatną wysyłkę na zamówienia powyżej 50$. W dodatku jakby nam coś się nie spodobało - mamy 365 dni na dokonanie zwrotu!

       Jeżeli myślicie o świetnym prezencie dla bliskiej osoby to serdecznie polecam. Sprawi to radość nie jednej kobiecie, a nie oszukujmy się... my kobiety kochamy błyskotki! :)

     




















 Jeśli będziecie robić zakupy na stronie Soufeel, wystarczy, że wpiszecie kod BLOG5, a otrzymacie 5% zniżki!  

Elementy mojej bransoletki:
1. Baza bransoletki (klik)
2. Zawieszka piórko (klik)
3. Zawieszka czarownica (klik)
4. Zawieszka przyczepa (klik)
5. Zawieszka samochód (klik)
6. Zawieszka aparat (klik)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ale śliczna <3
    Równiez posiadam swoją ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności, ja też mam :)
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bransoletka i idealnie dobrane charmsy! Na wielu blogach stykam się z tą pięknością i aż żal, bo na swoją będę musiała jeszcze trochę poczekać.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka przepiękna bransoletka *.*. Będziesz w niej super wyglądać :D.

    Zapraszam na mój blog, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)). Będzie mi miło ^.^
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bransoletka! ;) zapraszam do mnie na nowego posta i pozdrawiam serdecznie♥ smileelucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.