Yellow maxi dress

22:22

          Cześć kochani!

         Jak mijają Wam wakacje? Ja wprost nie mogę uwierzyć, że za dwa tygodnie wracamy do szkoły. Te półtora miesiąca minęło mi bardzo szybko. Cieszę się, że w te wakacje sporo czasu poświęciłam blogu. Liczba wyświetleń i obserwatorów wzrasta każdego dnia, co bardzo mnie cieszy. Nie wiem jak od września połączę szkołę i blogowanie, ale wierzę, że mi się to uda (grunt to pozytywne myślenie) :)

         Post z tym zestawem miał pojawić się już w zeszłym tygodniu, ale po zrobieniu zdjęć okazało się, że efekt mnie nie satysfakcjonuje, więc dzisiaj jeszcze raz robiłam zdjęcia. Tym razem wyszły dużo lepsze :) Oczywiście "pracę" umilał mi wiatr, który wytrwale sprawiał, że moje włosy zaczynały żyć swoim życiem (co z resztą możecie zobaczyć na zdjęciach). 

        Założyłam długą sukienkę ze sklepu Choies, która ma piękny żółty kolor. Do tego masywne, białe buty na obcasie ze sklepu Romwe. Jak pewnie już zauważyliście ostatnio bardzo polubiłam właśnie takie buty, mogłabym w nich chodzić cały czas :)

        Zapraszam do obejrzenia zdjęć i koniecznie dajcie znać w komentarzu, co sądzicie o tym zestawie! :)





















sukienka - Choies (klik)
buty - Romwe (klik)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. ładnie!

    _______________
    fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne sukienka , klikniete moge liczyc na to samo w ostatnim poscie :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/red-lip.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta maxi sukienka, jedyne co bym zmieniła to buty. Nie podobaja mi się takie traktorki ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja za żółtym kolorem niestety nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka mega i buty też na TAK *.* wgl super miejsce gdzie to? (priv)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne , zdjecia
    Świetna , sukienka i wyrazisty kolor <3 !
    http://paulinqaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.