I know that it's all over

15:20

       Cześć kochani!

       Co u Was? Ja jestem trochę przerażona jutrem, bo idę do nowej szkoły. Wiem, że to irracjonalny strach i nie ma czego się bać, ale i tak się stresuję. Niestety. 

         Mam dobrą wiadomość! Nareszcie kupiłam sobie nowy aparat, więc zdjęcia na blogu będą lepsze :) Dzisiejsze zdjęcia nie są jeszcze idealne, ale to dlatego, że jeszcze nie do końca umiem obsługiwać ten aparat, ale praktyka czyni mistrza :D Od jakiegoś czasu planowałam ten zakup, ponieważ mój wcześniejszy aparat był wątpliwej jakości, a słabe zdjęcia na blogu bardzo mnie irytowały, bo chciałam, żeby wszystko było idealne. Teraz na pewno zdjęcia będą duże ładniejsze :D

        Może przejdźmy do dzisiejszego zestawu. Ubrałam czarną koszulkę na szelki w stokrotki. Od jakiegoś czasu szukałam czegoś w motyw stokrotek i gdy zobaczyłam ten top od razu stwierdziłam, że muszę go mieć. Do tego czarną tennis skirt, którą uwielbiam. Białe sandałki na platformie, tatoo choker i naszyjnik. Zestaw idealny na lato :)

         Co myślicie o tym zestawie?




























koszulka - Romwe (klik)
spódniczka - LucLuc (klik)
buty - Romwe (klik)
tatoo choker - no name
naszyjnik - Dresslink (klik)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ślicznie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś żałosna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi cię szkoda... nawet imienia i nazwiska nie posiadasz?
      Ja przynajmniej podpisuje się pod tym co publikuje :)

      Usuń
  3. śliczna bluzka i spódniczka:*
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow buty są genialne ! <3
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow buty są genialne ! <3
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w nauce obsługi nowego aparatu ;)
    śliczna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz. Podoba mi się ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też planuje zakup aparatu, jaki kupiłaś? :)
    Śliczne masz włosy :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie powodzenia w szkole! :D
    Świetnie wyglądasz, zakochałam się w sandałkach! <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale jak zawsze, uwielbiam tutaj zaglądać :) zawsze wszystko jest genialne!
    poklikałam, klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś bardzo piękna i świetnie piszesz! Żałuje że Cię nie znam wcale i wiem że jesteś super dziewczyną. I zasługujesz na dużo szczęścia i wszystko co najlepsze. Rób to co kochasz i bądź sobą! Pozdrawiam, Marcin :*

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.