I love stripes

20:18

         Cześć kochani!


      Nie mogę uwierzyć, że za równo tydzień wracamy do szkoły. Wakacje minęły mi na prawdę szybko. Odpoczęłam i teraz pełna energii mogę kontynuować naukę (pewnie zapał minie po tygodniu, ale grunt to pozytywne myślenie!). W tym roku wyjątkowo zakupy szkolne odkładałam na ostatnią chwilę, w ten właśnie sposób zostałam teraz bez książek i przyborów szkolnych. Koniec o szkole, bo zauważyłam, że ostatnio w każdym poście jest o niej jakaś wzmianka.

        Od jakiegoś czasu pokochałam motyw pasków. Dlatego dzisiaj chcę pokazać Wam czarno-białą sukienkę, właśnie w paski. Do niej założyłam jeansową kurtkę, którą zamówiłam ze sklepu romwe. Kurtka bardzo mi się podoba, ale jej wymiary są dużo mniejsze niż te podane na stronie sklepu, więc jeśli chcecie ją zamówić to weźcie większy rozmiar niż zwykle nosicie :) Oczywiście nie mogło zabraknąć biżuterii, tym razem zdecydowałam się na wisiorki ze sklepu dresslink oraz spinkę z piórkami i koralikami ze sklepu choies. Do tego białe sandałki i zestaw gotowy!

       A Wy macie już wszystkie przybory do szkoły? Co myślicie o tym zestawie? :)






















sukienka - Romwe (klik)
kurtka - Romwe (klik)
spinka - Choies (klik)
wisiorki - Dresslink (klik)
buty - Dresslink (klik)

.........................................................................................................................................................

Poklikacie? :)


sukienka 1 / sukienka 2 / sukienka 3


sukienka 4 / sukienka 5 / sukienka 6

You Might Also Like

15 komentarze

  1. podoba mi się ta sukienka <3

    _____________________
    fashion,makeup i nie tylko
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Biało czarne, albo czarno białe paski i czerwona szminka na ustach zawsze genialnie wyglądają ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna sukienka :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :*
    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    gabrielle-fashion.blogspot.com[klik♥]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka i sandały :) Jedyne co bym zmieniła to kolor pomadki.

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardziej dziewczęcy look mi do Ciebie pasuje :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również ostatnio polubiłam paski. Poklikałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog, na pewno będę stałą czytelniczką ;) obserwuję! :* a jeśli masz chwilkę to zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: http://olabugaj.blogspot.com/2015/08/back-to-school.html ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.