Lacy top and kimono

19:49

      Cześć kochani!

      Jak mijają Wam wakacje? Ja nadal nadrabiam zaległości w serialach. To straszne, że każdy odcinek kończy się w takim momencie, że po prostu trzeba oglądnąć następny. Właśnie w taki sposób spędzam cały dzień przed laptopem, z zamiarem oglądnięcia "tylko jeszcze jednego odcinka". 

         Post z stylizacją, którą chcę Wam pokazać dzisiaj miał pojawić się już tydzień temu. Poszłam na zdjęcia, przerobiłam je, napisałam post. Poświęciłam kilka godzin, a następnie stwierdziłam, że efekt mnie nie satysfakcjonuje i nie będę tego publikować (brawo Kornelia!). 

       Dzisiaj korzystając z pięknej pogody ponownie wybrałam się na zdjęcia. Założyłam czarną tennis skirt, koronkowy top i białe kimono, które widzieliście już w poprzednim poście. Top i Kimono dostałam od sklepu Romwe, jest to już moja druga paczka z tego sklepu i na prawdę jestem zaskoczona jakością tych rzeczy. Do tego biało-czarne buty z koronkowymi elementami oraz piórka i koraliki we włosach. W takich strojach zdecydowanie czuję się najlepiej. 

            A Wy co sądzicie o tej stylizacji?


















Top - Romwe (klik)
Spódniczka -  LucLuc (klik)
Kimono - Romwe (klik)
Spinka z piórkami - Choies (klik)
Buty - CCC

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Piękny letni zestaw ;)
    Ja też lubię ubrania z romwe
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Wszystkim co maja wakacje


    ____________________
    Fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty j spódniczka mega! !! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne kimono!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/floral-romper.html

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna stylizacja :)
    kimono mój typ <3 ale co mi się najbardziej podoba?
    buty! zakochałam się, są naprawde cudowne :)
    piękne zdjęcia <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny top, ładnie komponuje się z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. That's a good look! ;)
    Have a nice weekend :)

    I follow you!
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz czadowe buty! <3 świetny zestaw :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę bardzo ładnie wyglądasz! :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/08/antiquites.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. nice post. Let follow each other by gfc, once you follow let me know, i would follow back.

    ❁ ❊ Kanwalikram's Blog ❊ ❁

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny letni outfit !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie. Podoba mi się połączenie krótkiego topu ze spódniczką. Białe kimono to świetny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia, cudowna stylizacja, lubię takie zestawienie kolorów a Ty jesteś śliczna :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja :) Pięknie wyszłaś na zdjęciach!!

    Zapraszam, nowy post!
    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia. Świetne kimono ;)
    Obserwuje ;)
    Pozdrawiam, Pola
    Mój blog--> KLIK!

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.