White dress

23:19

     

     Cześć kochani!
  
      Co u Was słychać? U mnie wszystko w porządku. Nadal leniuchuję w domu. Ostatnio trochę zasmuciła mnie informacja, że zespół Enclose odwołał koncert na który miałam jechać. Na szczęście w przyszłym tygodniu zespół ma zapowiedzieć nowe koncerty, więc mam nadzieję, że na jakimś uda mi się być :)

     Dzisiaj postanowiłam Wam pokazać letni outfit, idealny na plażę. Założyłam białą sukienkę ze sklepu Lucluc, którą jestem trochę zawiedziona. Zamawiając ją myślałam, że sukienka jest bawełniana, gdy przesyłka do mnie dotarła okazało się, że sukienka jest z szyfonu (tak się dzieje gdy nie czyta się opisów ubrań, które się zamawia). Do niej założyłam opaskę z piórkami, niebieski wisiorek i ozdoby na stopy. 

      Co sądzicie o tym zestawie? Podoba Wam się? :)

























sukienka - LucLuc (klik)
opaska z piórkami - Choies (klik)
ozdoby na nogi - Choies (klik)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. BARDZO PODOBA MI SIĘ CAŁY LOOK. BIORĘ W CAŁOŚCI

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale prześlicznie wyglądasz! Poklikałam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie :) sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia a ta sukienka śliczna! :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukieneczka :)
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.