white sweater and denim skirt

18:11

        Cześć kochani!

      Co u Was słychać? U mnie wszystko w porządku. Na prawdę uwielbiam swoją nową szkołę! Gdyby nie wstawanie rano, byłoby idealnie. Pobudki o 6 to zdecydowanie nie dla mnie. Najchętniej po przyjściu ze szkoły od razu poszłabym spać, a niestety to nie możliwe, bo mnóstwo prac domowych czeka, aż je odrobię. W tym wszystkim zaniedbałam trochę bloga, ale dzisiaj wracam z nowym postem.
         
        Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam zestaw, który od dawna chodził mi po głowie. Mianowicie, dżinsowa spódniczka i biały sweterek oraz moje ukochane, czarne creepersy.  Do tego szare zakolanówki z uroczymi, czarnymi kokardkami. Podczas jesieni i zimy zakolanówki to zdecydowanie moja ulubiona część garderoby, uwielbiam je. Dzisiaj w przesyłce przyszły mi trzy nowe pary, więc oczekuje na stylizacje z nimi :) W tym zestawie wyjątkowo nie ma biżuterii, ale to raczej jednorazowy "wybryk". Nie przedłużając, zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

      Co sądzicie o tym zestawie? Podoba się Wam? 





















Zakolanówki-no name
Creepersy-DeZee
Spódniczka-Romwe (klik)
Sweter-Romwe (klik)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ale piękne połączenie! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Pięknie w niej wyglądasz. Te zakolanówki urocze :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek!! A spódnica - hit sezonu ;) też takiej szukam

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.