Why should I care?

23:34

       Hej kochani!
  
        Co u Was słychać? Jak radzicie sobie z powrotem do szkoły? Ja jestem bardzo zadowolona z wyboru liceum. Klasa trafiła mi się na prawdę świetna! Początkowo czułam się troszkę nieswojo - tłumy nieznajomych ludzi robiły swoje. Mimo to, teraz zdecydowanie nie chciałabym wrócić do gimnazjum. Prawdopodobnie zmienię zdanie, gdy zacznie się ogrom nauki, ale trzeba być pozytywnej myśli!

        Dzisiejszy zestaw chciałam pokazać Wam już wczoraj, ale przerabianie zdjęć tak mnie wciągnęło, że zanim się obejrzałam był już środek nocy, więc piszę do Was dzisiaj. Jeśli zaglądacie tutaj od czasu do czasu to na pewno zauważyliście, że uwielbiam skórzane spódniczki, tym razem wybrałam jedną ze sklepu romwe. Do tego biała bluzka z a'la skórzaną wstawką, czarne rajstopy i botki. Jako, że dni stają się coraz chłodniejsze, na wierzch zarzuciłam bordowy płaszczyk z czarnym paskiem. Ja w tym zestawie czuję się bardzo dobrze. 

         A Wy co o nim myślicie? Koniecznie dajcie znać w komentarzach  :)



























Spódniczka - Shein (klik)
Płaszczyk - Shein (klik)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo ładny płaszczyk i buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk ma świetny kolor i bardzo ci w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz prześlicznie :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie wyglądasz! Ja mam na razie koszmarny plan lekcyjny.. W szkole do 17 :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.