Black forever

19:55

   Cześć kochani!

          Paradoksalnie wraz z końcem wakacji, odeszła też moja systematyczność. W ostatnim poście napisałam, że postaram się pisać regularnie i już złamałam to postanowienie. W zeszłą niedzielę udałam się na zdjęcia, ale cały tydzień zajęło mi zmotywowanie się do przerobienia ich i napisania tutaj czegoś. Wy też macie takie problemy z robieniem czegoś systematycznie?

          Może nie przedłużając (czyli omijając narzekanie na pogodę i naukę), napisze coś o dzisiejszym zestawie. Założyłam czarną tennis skirt, którą bardzo często możecie tu zobaczyć, do tego crop top z wyciętym serduszkiem, kapelusz, kabaretki, zakolanówki i glany. Na wierzch ramoneska, którą zamówiłam na Romwe i na prawdę jestem nią pozytywnie zaskoczona. Niestety nie mogę powiedzieć tego o crop topie z Choies. Miał być uroczy, ale zdecydowanie psuje to wycięte serduszko, które co chwilkę zmienia się w bliżej nieokreślony kształt. Urok zakupów przez internet :) 
                Zapraszam do obejrzenia zdjęć i koniecznie dajcie znać w komentarzu co sądzicie o tym zestawie :D
     




















tennis skirt - Lucluc (klik)
crop top - Choies (klik)
ramoneska - Shein (klik)
kapelusz - Choies (klik)
zakolanówki - Choies (klik)
kabaretki - no name
glany - Core

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ale ślicznie! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie strasznie zestaw podoba. sama bym sie tak ubrala

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Bardzo podoba mi się kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You are putting a good contain on this blog on regular basis. I like this. Have a look on my movies blog. Where I got 10000 visit per days after working 6 months on my blog http://guruofmovie.com. Hope you will enjoy my blog contain.

    OdpowiedzUsuń
  5. Systematyczność jest strasznie trudna do utrzymania :(
    Zestaw śliczny ;]
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju super wszystko!! tylko musisz coś zrobić z mimika twarzy:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się Twoje włosy są trochę podobne do moich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Good contain I have seen in your article. If anyone want to increase blog visitor traffic and income then get useful tips on http://24hoursseo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylówka :)
    Ja właśnie zbieram się do tej systematyczności. :) Na razie mi wychodzi :)

    Buziaki, Hanyvia

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.