I don't need LA - LA needs me

20:24

     
Hej wszystkim!

    Już od dawna posty tutaj  nie zaczynały się od przeprosin za brak obecności, ale właśnie powrócił ten moment. Nie pisałam nic przez prawie miesiąc, za co bardzo przepraszam. Na szczęście mogę usprawiedliwić się tym, że wracam ze szkoły około godziny 16 i codziennie czeka na mnie masa zadań domowych i nauki, więc trudno było mi jeszcze zabrać się za zrobienie zdjęć, przerobienie ich i napisanie posta, ale obiecuję poprawę! ;)

     Koniec usprawiedliwień, przejdźmy do dzisiejszego zestawu, a mianowicie czerwono-granatowej spódniczki w kratkę, czarnej koszulki i jeansowej kurtki. Do tego standardowo czarne rajstopy i zakolanówki, bransoletka z ćwiekami na nadgarstku i glany. Założyłam też czarny kapelusz. Już od jakiegoś czasu planowałam zakup takiego kapelusza i na reszcie jest mój :) 

      Ci, którzy lubią kwiatki we włosach i zwiewne sukienki niestety w tym poście raczej nie znajdą nic ciekawego, ale zawsze warto spróbować czegoś nowego :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć, które wyjątkowo mi się podobają (dziękuje mojej kochanej fotografce Ewelinie♥). Koniecznie dajcie znać w komentarzu co sądzicie o tym zestawie :) 


























ramoneska - C&A
buty - Core
spódniczka - Romwe (klik)
tank top - LucLuc (klik)
zakolanówki - Choies (klik)
kapelusz - Choies (klik)
bransoletka - Sinsay

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Świetna ramoneska!

    ________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt odważne połączenie jak dla mnie, ale przepięknie wyglądasz! Ja wolę pastelowe kolory ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny kapeluszu i spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW dobrze że już powrociłaś :) super to połączenie glanów i zakolanówek :) fajny rockowy set :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrazeniem!

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.