'ABC mojego stylu. Moje modowe życie."

11:18

        Cześć kochani!


        Nie było mnie tutaj miesiąc, mimo to mam nadzieję, że jeszcze ktoś tutaj zagląda :) Nie będę kolejny raz tłumaczyć się dlaczego nic nie publikowałam, tak wyszło. Nie przedłużając, przejdźmy do tematu posta.

       Ostatnio coraz bardziej popularnymi książkami pojawiającymi się na rynku, są książki służące do kreatywnej destrukcji. Jedną z takich książek chciałam Wam dzisiaj przedstawić, a mianowicie "ABC mojego stylu. Moje modowe życie. 

       Autorem owej książki jest mieszkający w Manchesterze, miłośnik dinozaurów i ilustrator - Dominik Evans, który przez 10 lat pracował w branży modowej. Wbrew pozorom nie jest to książka dla małych dziewczynek, a starszych dziewczyn i kobiet interesujących się modą. W książce oprócz stron na których możemy tworzyć własne stylizacje, znajdziemy też opisy znanych osób związanych z światem mody np. Coco Chanel, rady oraz motywujące cytaty. Książka daje nam możliwość określenia siebie i znalezienia własnego stylu, przy okazji zapewnia świetną zabawę! 

A wy słyszeliście o tej książce? Co o niej myślicie? 













You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ta ksiazka jest genialna <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O, fajna książka! Zajrzę do niej jak tylko ją znajdę. Chyba widziałam ją w Empiku :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://hanyvia.blogspot.com/2015/11/18-bday-written-day.html

    Buzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie slyszalam o tej ksiazce nigdy wczesniej;) musze sie jej przyjrzec jak bede w empiku! ;)

    w wolnej chwili zapraszam JUST EMSi
    ( obs=obs napisz u mnie kom pod zdjęciem <3 )

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.