Haul - zakupy internetowe

15:29

     Cześć kochani!

     Może pomińmy typowy wstęp o tym, że nie pisałam, że przepraszam. Po prostu przejdźmy do tematu dzisiejszego posta, a mianowicie zakupów internetowych. Haul to forma posta, której jeszcze na moim blogu nie było i prawdopodobnie nie będzie się pojawiać - to tylko taki jednorazowy wybryk :)

     Jak wiadomo zakupy internetowe to raczej ryzykowne przedsięwzięcie. Często rzeczy w  rzeczywistości wyglądają gorzej niż na zdjęciach lub całkowicie inaczej.Niestety takie sytuacje przytrafiły mi się kilka razy, ale o tym może w innym poście. Dzisiaj chciałam pokazać Wam zamówienia, z których prawie całkowicie jestem zadowolona.


1. Czarny T-shirt, z świetnym nadrukiem. Jest z fajnego materiału, ładnie wygląda. Zdecydowanie jestem z niego zadowolona! (klik)


2. Mimo, że na dworze pogoda, która zdecydowanie nie wskazuje na to, że jest już koniec grudnia to szalik w każdej szafie się przyda. Polecam Wam ten z Shein, ma śliczny kolor :) (klik)


3.Jeśli od czasu do czasu tutaj zaglądacie to z pewnością wiecie, że jestem miłośniczką zakolanówek. Te ze zdjęcia są z Choies i obie pary są na prawdę świetne! (klik) (klik)


4. Spódniczka, która jest w porządku.Wygląda tak jak na zdjęciu na stronie sklepu, ale jakoś nie szczególnie przypadła mi do gustu. Mimo to, nie mogę jej nic zarzucić :) (klik)



5. Zazwyczaj nie zamawiam spodni w sklepach internetowych, bo najzwyczajniej trudno jest trafić w idealny rozmiar, nawet jeśli zmierzymy się dokładnie. Jednak, gdy zobaczyłam te parę stwierdziłam, że zaryzykuje i okazało się, że są idealne. Gorąco polecam, bo są świetne! (klik)


 6. Bordowy crop top, który ma nietypowe wycięcia i jest prześliczny. Jeszcze nie miałam okazji mieć go na sobie, ale z pewnością będzie idealnie pasował do spódniczek z wysokim stanem. (klik)


 7. Czarno biały sweterek z kołnierzykiem, który zdecydowanie polecam. Jest z fajnego materiału i ładnie się prezentuje. Jedyne co mogę mu zarzucić to, że jest troszeczkę zbyt długi. (klik)


8. Bordowy sweterek, z którego jestem chyba najmniej zadowolona. Niestety ubrania one-size zazwyczaj są na mnie za duże i tak jest też w tym przypadku. Po za rozmiarem, który wcale nie jest tak uniwersalny, sweter jest w porządku i ma śliczny kolor. (klik)

       To na tyle z zakupowych nowości. Lubicie takie haul'e? Chcecie, żeby się tutaj pojawiały czy raczej nie? Pozdrawiam :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetne nowosci ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie skarpety!


    _____________________________
    blog.justynapolska.com
    fashion porady & makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo ciekawych i ładnych ciuszków. Czekam na stylizacje.

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.