Cat ears headband

21:35

Hej wszystkim!

        Co u Was słychać? Ja podczas ostatniego długiego weekendu poczułam lato i wakacje i teraz szczerze powiedziawszy żyję tylko odliczaniem dni do chyba upragnionego przez wszystkich wolnego. Jeszcze trzy tygodnie walki o oceny, a potem dwa miesiące leniuchowania (trzeba odespać te 10 miesięcy!). Na wakacje jeszcze nie mam konkretnych planów, pomijając kilka jednodniowych wyjazdów i pracę nad blogiem.
        Przechodząc do tematu bloga, to po dodaniu ostatniego posta (klik) byłam naprawdę mile zaskoczona, wiele komentarzy i wyświetleń zdecydowanie zmotywowały mnie do dalszej pracy nad tym moim (naszym!) malutkim miejscem w sieci. Najwidoczniej ta przerwa od blogowania była mi bardzo potrzebna, żeby od nowa nabrać zapału do pracy. Mam nadzieję, że nie wyczerpie się on szybko.
        Jednak na razie korzystając z tego, że jestem pełna entuzjazmu wybrałam się na zdjęcia. Niestety wszystko nam je utrudniało. Począwszy od tłumów ludzi, kończąc na komarach, których działalność odczuwam do dziś (wybieranie się w maju nad jeziorko położone w lesie to zdecydowanie nie jest dobry pomysł).
       Ponarzekałam już na te małe krwiopijne bestie, więc czas napisać kilka słów o stroju ze zdjęć. Stylizacja raczej nie w moim stylu, ale najwidoczniej czasami nawet zagorzałe fanki koloru czarnego lubią dla odmiany ubrać coś jasnego. Białe koronkowe body i jeansowa spódnica w tej sytuacji sprawdziły się świetnie. Oczywiście, żeby nie było zbyt nudno do tego opaska z uszkami kota, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia, białe buty na platformie i bransoletki. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i koniecznie dajcie znać co sądzicie o tym stroju :D













spódnica - Romwe (klik)
body - no name
buty - Romwe (klik)
opaska - Aliexpress (klik)
bransoletki - no name


You Might Also Like

24 komentarze

  1. Genialna stylizacja:) jesteś prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio te krwiopijne bestie pogryzły mnie po twarzy. Nie lubię tego :(

    A strój jest świetny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! :) rewelacyjna opaska :) dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajną masz opaskę i buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, fajna spódniczka :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, buty to coś cudownego..sama bym takie chciała :D
    Pozdrawiam :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wykonane zdjęcia, a stylizacja jest świetna *.* Nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz trzeba uważać na owady :D
    Pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja :) Bardzo podoba mi się ta opaska, chce taką, idealna na imprezy :P

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi się podobają buty! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja, ale ja jednak wolę zostać zagorzałą fanką czarnego :D
    Miałam kiedyś podobne uszka z House'a, ale chyba gdzieś się zawieruszyły.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja, mega buty!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka śliczna, te buty są świetne!
    pozdrawiam i zapraszam, dopiero zaczynam:)
    może obserwujemy?
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Te buty wyglądają świetnie. :)

    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Opaska jest genialna :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz, mam podobne buty - są bardzo wygodne:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  17. WoW ! Jakie buty *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. buty marzenie! idealnie prezentuja sie na twoich nozkach ;))

    zapraszam! JUST EMSi (wspólna obserwacja? zostaw u mnie w komentarzu, że mnie obs a ja zrobię to samo)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na prawdę świetnie wyglądasz! A ta opaska jest mega urocza ^ ^
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.