Coming back

00:03

      Hej wszystkim!

       Postanowiłam tutaj wrócić po bardzo długiej przerwie. Już od jakiegoś czasu to planowałam, ale nie miałam odwagi. Powrót do pisania po takim czasie jest praktycznie równoznaczny z zaczynaniem wszystkiego od początku, mimo to po długich rozważaniach i namowach przyjaciółek stwierdziłam, że nie będę odmawiać sobie czegoś co sprawia mi przyjemność.

      Właściwie nie wiem dlaczego przestałam się tutaj udzielać. Nie miałam chęci, pomysłów. Przerwa od blogowania była lepsza, niż pisanie postów z przymusu - tylko, żeby coś opublikować. Mam nadzieję, że chociaż kilka osób jeszcze tutaj zagląda, ale jeśli nie to nic nie szkodzi -wszystko da się naprawić.

        Dzisiaj wstałam z samego rana z myślą "dzisiaj wrócę na bloga". Poszłam zrobić zdjęcia, obrabiałam je kilka godzin, w końcu piszę ten post. Wszystko to sprawiało mi taką niesamowitą radość, że już nie mogę się doczekać, aż to opublikuję.
   
        Nie przedłużając moich wywodów o tym jak lubię tutaj pisać i dlaczego tego nie robiłam przez tak długi czas, po prostu zapraszam do obejrzenia zdjęć i koniecznie dajcie znać co o nich sądzicie :)

















koszulka-Romwe (klik)
spodenki-LucLuc (klik)
buty-Deezee
kabaretki-no name
okulary-no name

You Might Also Like

44 komentarze

  1. Yo! Czy już Ci mòwiłam że możesz oddać mi te koszulkę? Bo jeśli nie to...mówie teraz ^^
    Ps. Jak do Cb wpadniemy (i moja twarz mi na to pozwoli) to tez poprosze taką sesyjkę :*
    Twoj Kasiek xD

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!Jej ci robił te zdjęcia? Są mega!Jesteś bardzo fotogeniczna i jeśli tez można to również staje w kolejce do sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo masz ładną urodę odnośnie zdjęć - może pomyślisz nad jakimś kontem na Maxmodels czy coś ? :)
    I fajnie, że wróciłaś! Czasem taka przerwa jest każdemu z nas potrzebna
    Pozdrawiam
    Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ostatnio wróciłam po długiej przerwie, zaczynając wszystko od nowa. :)
    Zdjęcia wyszły ci olśniewająco. Jesteś strasznie ładna :)
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznotka z ciebie, pięknie wyszłaś :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wracasz do pisania na blogu :D Świetne zdjęcia i ślicznie wyglądasz ^^
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również niedawno podjęłam decyzje żeby powrócić do blogowania :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładna z Ciebie dziewczyna

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie przerwy są dobre. Człowiek nabiera motywacji i chęci do pisania. :) Zdjęcia są świetne! :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się zdjęcia, ale jeszcze bardziej podoba mi się strój!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia przepiękne i świetna stylizacja! Życzę owocnego powrotu do blogowania ;)

    Zapraszam --> www.tangledstories314.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak fajnie, ze wracasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacja! Piekne miejsca i sliczne zdjecia!
    lawendowylakier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, odpowiednia na te upały :D
    Bardzo ładne zdjęcia, świetny blog, spodobał mi się więc zostaje,obserwuje :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :) Jeśli Ci się spodoba zachęcam do obserwacji, będzie mi miło :*
    PS: przypominasz mi jakąś aktorkę tylko jeszcze nie wiem którą :D
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Oczywiście zaglądnę na Twojego bloga! Jeśli przypomnisz sobie jaką to koniecznie daj mi znać, bo zaciekawiłaś mnie tym :)

      Usuń
  16. This is absolutely wonderful!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post!! :)) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że jednak wróciłaś :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe zdjęcia! :)
    Twoja bluzeczka bardzo mi się spodobała.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta bluzka jest przecudowna ! <3
    cała stylizacja kobieca i z pazurem, super połączenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja:) wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. koszuleczka genialna :) masz przepiekny kolor wlosow!
    obserwuje i licze na rewanzyk <3

    pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam do mnie JUST EMSI i do obserwowania mnie na instagramie EMATUSZKO

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie wyglądasz:) koszulka mega :) dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś niesamowicie fotogeniczna :) Mam nadzieję, że masz plany zostać modelką :) Stylizacja bardzo dodająca uroku!

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia! Masz niesamowitą urodę! :3

    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Boskie zdjęcia! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    soslubadem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia jak i super stylizacja! Napis na koszulce jest świetny. Nie warto rezygnować z czegoś co daje nam radość, więc super, że wróciłaś!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia są mega!
    W jakim programie obrabiasz zdjecia??
    Pozdrawiam!

    Lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Zdjęcia obrabiam w programie PhotoScape i na stornie befunky.com

      Usuń
  30. Ja mam tak samo, po każdej przerwie, im dłuższa tym gorzej wrócić :) Dlatego też postanowiłam sobie że jedna notka w tygodniu ma się pokazać i już, żeby znów stąd nie zniknąć ;)

    Świetne zdjęcia, koszulka jest naprawdę, mega :)

    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia są naprawdę świetnie wykonane! Fajnie, że powróciłaś do blogowania!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również wróciłam do blogosfery !
    śliczne zdjęcia
    Obs za obs ? Jeśli się zgadzasz zaobserwuj mojego bloga, powiadom mnie o tym w komentarzu a ja odwdzięczę się tym samym !


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ale jesteś piękna <3
    __
    Zapraszam do mnie na konkurs!
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz cudowne oczy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie śliczne zdjęcia !przerwy każdemu czasem dobrze robią, nabieramy dystansu nowej weny. Często wypoczeci wpadamy na lepsze pomysły a nasza motywacja jest dwa razy większa ;)
    Powodzenia w blogowaniu ponownym ! Ślicznie wygladasz, bluzeczka jest bardzo fajna ^^
    *ByKocur*Zapaszam~klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejka *.* Czarujące zdjęcia *.* A ty masz nieziemską urodę. Urodzona modelka *.*
    Cieszę się, że wróciłaś do pisania :)
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)
    oczywiście obserwuję i zapraszam :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.