Holograficzny akcent

17:58

Hej wszystkim!

Jako, że prawie połowa moich ferii już minęła stwierdziłam, że czas się zmotywować i zrobić coś bardziej produktywnego niż leżenie w łóżku i oglądanie seriali. Planowałam spędzić ten czas wolny bardziej aktywnie, ale jak zazwyczaj moje lenistwo zwyciężyło. Plus jest taki, że przynajmniej odpocznę przed kolejnym prawdopodobnie ciężkim półroczem. Pogoda niestety dodatkowo nie nastraja mnie do opuszczenia ciepłego łóżka, śnieg i temperatury na minusie to zdecydowanie nie moje klimaty. Z tego też powodu dzisiejsze zdjęcia ponownie w scenerii domowej. 

Stylizacja, którą postanowiłam Wam pokazać jest dosyć prosta i stonowana. Czarna koszulka w szare paski, którą kupiłam bez przekonania teraz jest jedną z moich ulubionych, do tego klasyczna ramoneska, spodnie z wysokim stanem z rozcięciami na kolanach i skórzany pasek. Żeby dodać temu strojowi troszkę charakteru założyłam kabaretki, które w ostatnim czasie są moimi ulubieńcami i holograficzne creepersy, które muszę przyznać nie są najwygodniejszymi butami świata, ale prezentują się fenomenalnie. Co sądzicie na temat takiego zestawu? Pozdrawiam :)











ramoneska-Shein (klik)
spodnie-no name
buty-Deezee
kabaretki-no name
koszulka-Cropp
pasek-C&A

Dodatkowo kilka dni temu dostałam propozycję współpracy, której warunkiem jest zrobienie wishlisty, więc jeśli macie ochotę to możecie poklikać w linki do ubrań na dole. Z góry dziękuję :)


koszulka (klik) spodnie (klik) plecak (klik)


koszulka (klik) spodnie (klik) plecak (klik)

You Might Also Like

38 komentarze

  1. łał wyglądasz super :D no i piesio też niezly model


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wysmakowana stylizacja. Świetnie podkreśla figurę. Buty przykuwaja uwagę, ale kluczem są genialnie dobrane rajstopy, które idealnie pasują do Twojego stylu. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. rozcięte spodnie plus kabaretki ostatnio uwielbiam, a szkoda, że jest tak zimno nanoszenie ich :c
    lekkostylowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze piękna :)
    gratulacje współpracy , poklikane <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj pamiętam jaki był szał na ten hologram :)
    sama miałam taką bluzę z takim akcentem <3

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te buty, poklikane <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nieee prosze, nie pisz mi, ze minęła już prawie połowa ferii, to niemożliwe.
    Śliczna ramoneska

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba takie połączenie :) Ślicznie wyszłaś na zdjęciach i piesek również ♥ :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie stylizacja podobają mi się najbardziej :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe buty ;)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziołcha,jakaś Ty ładna! Powinnaś zostać modelką 😍 Rewelacyjne zdjęcia!
    Co do creepersów już od kilku osób słyszałam,że nie są za wygodne,ale są piękne,a takie jak Twoje już w ogóle 😍 Ciężko się oprzeć,żeby takich nie kupić :)
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com
    P.S. dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja. Obserwuję z przyjemnością. :)
    mój blog | instagram

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! Ja ferie zaczynam dopiero za tydzień :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też w tym tygodniu miałam motywacji. Ten tydzień praktycznie przespałam :D Śliczna stylizacja ! A piesek słodki ♥

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty są mega! ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Te buty są świetne. Masz przesłodkiego kotka <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny piesek ;D Świetne są te butki muszę się zastanowić nad ich zakupem
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty bardzo Ci pasują, jednak wolę bardziej stonowane kolory. Bardzo ładnie wyglądasz, bardzo podoba mi się stylizacja.

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe buty ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestaw , słodki piesek ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niby prosto a tak pięknie! Śliczna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, prześwietnie wyglądasz, ostatnio mega mi się spodobało to połączenie kabaretek i spodni z dziurami :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty niewątpliwe przykuwają spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale jesteś piękna *.* mi ostatnio też bardzo podobają się kabaretki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czasami warto postawić na prostotę jak i minimalizm. Bardzo podoba mi się stylizacja. Uwielbiam kiedy to właśnie czerń jest w roli głównej.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam holograficzne akcenty w stylizacjach ♥ Te buty są świetne!

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty mi się bardzo podobają! <3 Ślicznie wyglądasz :))
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. super wyglądasz :) Pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przekonałam się do hologramu i bardzo go polubiłam, oczywiście w małej, znośnej ilości :) super stylizacja! poklikałam w linki, ale coś chyba jest nie tak bo wyskakuje mi ostrzeżenie. Powodzenia ze współpracą z Romve!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też jedyne co robie to leżenie w łóżku i oglądanie seriali, albo youtube. Jak już wstanę to do biurka, żeby w coś pograć. XD Niedługo się to skończy, bo pracę trzeba znaleźć. :P Stylizacja bardzo mi się podoba. Uwielbiam czerń i tylko w czerń się ubieram. XD

    Oczy Outsidera blog
    Zareklamuj bloga

    OdpowiedzUsuń
  31. Super cool and stylish!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.