Tennis skirt i brokatowy top

18:05

Cześć wszystkim!
Jako, że w czasie ferii regularnie dodawałam posty to postanowiłam, że postaram się to kontynuować (trzymajcie kciuki!). Żeby to się udało, po powrocie ze szkoły zrobiłam sobie kawę, usiadłam przy laptopie i wypadałoby naskrobać do Was chociaż kilka słów. Biorąc pod uwagę ostatni post pokuszę się o stwierdzenie, że chyba wolicie, gdy piszę o jakichś codziennych rzeczach, niż jakimś konkretnym temacie. Może nawet nie to, że wolicie, ale na pewno pod takimi postami jesteście bardziej aktywni. Po chwili namysłu stwierdziłam, że w takiej sytuacji większość postów będzie taka jak dotychczas, tylko raz na jakiś czas poruszę jakiś konkretny temat, bo jednak mimo wszystko chciałabym, żeby na tym blogu było chociaż minimum jakiejś treści, oprócz kosmetyków, kokardek i ubrań.
Jednak nie przedłużając (podręcznik do chemii czeka) kilka słów o dzisiejszym zestawie, który niektórzy mogli już widzieć na moim instagramie (klik). Ubrałam brokatowy top, który oczarował mnie od pierwszego spojrzenia na niego, i czarną tennis skirt, którą już wiele razy widzieliście, jeśli tutaj zaglądacie. Do tego czarną narzutkę, która jest z dosyć ciekawego materiału, podkolanówki i botki, które ostatnio pojawiają się w co drugim zestawie tutaj, ale po prostu, gdy wybieram buty do stylizacji to zawsze akurat te pasują mi idealnie. Jednak żeby nie było zwyczajnie i przewidywalnie, założyłam podwiązkę z różowymi różyczkami i srebrnymi ćwiekami, którą zrobiłam już jakiś czas temu zainspirowana zdjęciami z tumblr'a, ale jakoś nie miałam okazji jej Wam pokazać. Co myślicie o takim zestawie? Pozdrawiam :)












top-h&m
narzutka-h&m
tennis skirt- LucLuc
zakolanówki-Choies
buty-Deichmann
podwiązka-DIY

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Od spodnicy w gore spoko. Ale ponizej tak srednio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że ja się dobrze w tym czuje :)

      Usuń
  2. Czwarty post po powrocie i czwarta świetna, dziewczeca stylizacja. Każda inna, a jednak w podobnym stylu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest ten top, bardzo ładnie wyglądasz w takim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz śliczne włosy :oo Zakolanówki z takimi dodatkami źle mi się kojarzą. Całość jest naprawdę fajna :)

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie! Oryginalnie <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a lovely look! It really suits you!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny sweterek :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda takie połączenie :) Najbardziej podoba mi się bluzka, spódniczka i buty *.*
    Muszę koniecznie pochwalić Twoją figurę :] Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa stylizacja :)

    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna podwiązka. Pierwszy raz taka widzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski zestaw!
    Najbardziej podobają mi sie buty

    http://adrianainlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.