Zasługujesz na wszystko co najlepsze

20:02


Cześć kochani!

Jak widzicie postanowiłam wrócić na bloga. Chociaż nie jestem pewna czy po pół roku przerwy mogę powiedzieć, że to powrót. Raczej rozpoczęcie wszystkiego od nowa, jednak po wyświetleniach widzę, że niektórzy jeszcze tutaj zaglądają. Nie będę kolejny raz obiecywać, że posty będą regularnie, że będę aktywna itp. itd. Zostanę tu dopóki będzie mi to sprawiało radość, bo wydaję mi się (nawet jestem pewna!), że pisanie tylko po to, aby cokolwiek dodać jest bezsensowne i nikt z przyjemnością nie będzie czytał takich postów.

Podczas mojej nieobecności mój gust trochę się zmienił o czym przekonacie się, jeśli będziecie tu zaglądać. Spódniczki i sukienki już nie dominują w mojej szafie, często wybieram spodnie, zrezygnowałam też z ogromnej liczby ćwieków i biżuterii, w moich strojach często pojawiają się inne kolory, nie tylko czerń. Mam nadzieję, że polubicie te zmiany. Dzisiaj postanowiłam, że swój powrót zacznę od dosyć zwyczajnego połączenia. Szara koszulka z dłuższym tyłem, jeansowa kurtka, czarne spodnie z przetarciami i botki na obcasie. Jednak, żeby nie było zbyt nudno, założyłam też czarne kabaretki i szydełkową torebkę z frędzelkami i koralikami. Ostatnio w takich stylizacjach czuję się najlepiej. Zapraszam do oglądania zdjęć i pozdrawiam :)
















buty-Deezee
kurtka-Romwe (klik)
spodnie-Shein (klik)
kabaretki-no name
koszulka-no name
torebka-no name

You Might Also Like

48 komentarze

  1. bardzo ładne zdjęcia, świetna jest taka kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. Dobrze że wróciłaś do blogowania !

    obserwuuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że jednak tych spódnic też nie zabraknie, bo wyglądasz w nich obłędnie. Masz wyjątkową urodę, pasująca do kobiecego stylu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, nie zabraknie! Już mam kilka pomysłów na stylizację ze spódnicami w roli głównej :)

      Usuń
  4. Ślicznie! Co do postu, zgadzam się. Każdy zasługuje na wszystko co dobre ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny napisany post i bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana stylizacja! podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stylizacje, masz rację, powinnaś pisać w tedy kiedy masz na to ochotę. Pisanie na przymus wcale nie jest dobre :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurteczka :) Ja jeszcze nie znalazłam swojej wymarzonej kurtki jeansowej, ale stylizacja jak najbardziej na tak!

    www.moda-eny.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spodnie zawsze dobrze wyglądają, chyba w końcu muszę sobie je kupić :) Fajna jest ta bluzka! Masz bardzo ładne panele w pokoju :))) Obserwuję ! :)

    Pozdrawiam ! Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja, w moim stylu ;), jedynie buty niezbyt do mnie przemawiają, ale tobie pasują. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Witamy ponownie. Ciekawa stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie wyglądasz w takich spodniach ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja , buty są boskie <3
    Obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. twoje spodnie sa idealne, szukam takich wszedzie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look,a kolor szminki mega! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam połączenie tych kraciastych rajstopw stylizacjach, świetnie to wygląda!
    Jak dla mnie stylizacja w pełni trafiła do mojego gusty, ale wydaje mi się że za dużo tych samych zdjęć jest, podobnych mam na mysli
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne spodnie i bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyładniałaś.
    ~Powiedzmy, że znajomy ze szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zaintrygowana! Może ten znajomy ze szkoły się ujawni? xD

      Usuń
    2. Może nie. W życiu byś nie zgadła o kogo chodzi.

      Usuń
    3. Jakaś podpowiedź? Jednak wolałabym wiedzieć :c
      Idąc drogą dedukcji, skoro w życiu bym nie zgadła to nawet się nie znamy? xD

      Usuń
    4. No dobra moze jakbys wymienila wszystkie osoby ktore znasz to bys zgadla. Nie pomyslalem i nie, nie bedzie podpowiedzi.

      Usuń
    5. Co Ci szkodzi, że będę wiedzieć? Nic :) A ja nie będę musiała się nad tym zastanawiać. Chcesz być przyczyną mojej bezsenności?

      Usuń
    6. W sumie to chce

      Usuń
    7. Ale ja jednak wolałabym być wyspana :)

      Usuń
    8. Chyba ci sie to nie uda

      Usuń
    9. Po co się podpisywałeś jako jakiś tam znajomy skoro nie chcesz się przedstawić?

      Usuń
    10. Tak jest smieszniej

      Usuń
    11. Ale się uśmiałam! No nie pamiętam kiedy ostatnio coś mnie tak rozbawiło

      Usuń
    12. Podpowiedź: nie rozmawiamy juz ze soba xd

      Usuń
    13. Trochę późno ta podpowiedź :)
      Już?

      Usuń
  20. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on GFC???Please follow ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! Piękna kurteczka! Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa stylizacja, wszystko fajnie się ze sobą komponuje :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko super do siebie pasuje, bardzo fajne zdjęcia :)
    https://wiecznamgla.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz <3 super spodnie i buty

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Very cool outfit!
    I like the jacket and boots!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem tutaj pierwszy raz, ale fajnie, że odzyskałaś motywację :) Może ta przerwa była potrzeba, nabrałaś sił. Oczywiście, że pisanie na siłę jest bez sensu. Mam nadzieję, że będziesz robiła to z pasji! Stylizacja bardzo mi się podoba. Szczególnie kurtka i buty. Są śliczne *_* Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    http://curiousthingsm8.blogspot.com/ - w wolnej chwili zapraszam na bloga kolegi, który właśnie zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja<3
    Cudowne zdjęcia:)
    Obserwuę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Letnia stylizacja z jeansową spódnicą, białką bluzkę i tymi obłędnymi butami jest piękna, ale rockowy outfit też jak najbardziej do mnie przemawia - zwłaszcza połączenie kabaretek i tych butów, bo to zawsze świetnie wygląda. Nieważne czy będziesz prezentować delikatne czy mocne stylizacje, jestem pewna, że w obu będziesz wyglądać cudownie :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna stylówka ;) dobrze że wróciłaś, czasami każdemu potrzebna jest przerwa;)

    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacje świetne, ostatnio bardzo podobają mi się kabaretki :)
    Ja tak samo dopiero co wróciłam:
    mój blog- https://something-4-every1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne tło, piękny makijaż, świetna stylizacja i profesjonalne zdjęcia. Nic dodać, nic ująć <3

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.