Grunge'owy zestaw

16:06

Hej wszystkim!

          Post miał pojawić się już kilka dni temu, ale po prostu nie miałam czasu zrobić zdjęć, przerobić ich, napisać czegoś. Przez cały tydzień praktycznie przychodziłam ze szkoły, zjadłam coś i siadałam do książek, od których odchodziłam późną nocą. Mam nadzieję, że takie tygodnie nie będą zdarzały mi się często, bo jednak siedzenie po kilka godzin dziennie przy podręcznikach nie jest szczytem moich marzeń. Jednak dzisiaj postanowiłam, że nie ma innej opcji - muszę coś tutaj dodać!

      W dzisiejszym poście postanowiłam pokazać Wam zestaw w stylu grunge, który uwielbiam. Założyłam luźną, czarną sukienkę, która ma ciekawe wycięcia na tali i przy szyi oraz flanelową koszulę w kratę. Do tego dodałam czarne botki na obcasie, czarne skarpetki, bransoletki z ćwiekami oraz czarny kapelusz, który mogłabym nosić chyba cały czas. Co myślicie o takiej stylizacji? 












,
kapelusz - Choies
koszula - New Look
sukienka - Shein
skarpetki - no name
buty - Deichmann

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ładna stylizacja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie skarpetki (zbyt męski dodatek ), byłoby idealnie. Idealnie pasujesz do zestawów rockowych, ale kobiecych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już kwestia gustów. Mi osobiście właśnie bardzo podobają się takie połączenia, ale tak jak mówiłam, każdy lubi co innego :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Według mnie ubrania mają to fajnego w sobie, że powinny się podobać w szczególności osobie, która je nosi :) Jeśli nie podoba Ci się to w jaki sposób się ubieram - po prostu tutaj nie wchodź. Szkoda Twojego i Mojego czasu :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Te buty to nadają się do orania pola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie próbowałam, ale widzę, że ty tak? Polecasz? Jak widać nie dość, że buty śliczne to jeszcze wielofunkcyjne! A Tobie życzę dalszych sukcesów w rolnictwie :)

      Usuń
  5. Hmm.. te komentarze powyżej zupełnie bez sensu, bez żadnego uargumentowania... Jak dla mnie stylizacja wygląda świetnie. Ta koszula nadaje fajnego stylu.
    Szkoła niestety pochłania mnóstwo czasu :/ I tak jesteś bardzo aktywna na blogu,co podziwiam :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.