Skórzana ramoneska i szara mini

22:34

Cześć wszystkim!

       Pierwszy tydzień nauki po feriach już za mną i szczerze mówiąc jak na razie nie było tak źle. Mam nadzieję, że ten stan rzeczy utrzyma się do końca semestru i nareszcie będę mogła zacząć  przez wszystkich chyba wyczekiwane wakacje. Jednak aktualnie nawet pogoda nie jest wakacyjna, cały czas zachmurzone niebo bez jakiegokolwiek promyka słońca, więc nie wiem kiedy będę tutaj w końcu mogła pokazać Wam zdjęcia w innej scenerii niż na tle szarej ściany. 

       W dzisiejszym poście chciałam pokazać Wam stylizację składającą się z szarej, dopasowanej spódniczki i szarej koszulki, którą widzieliście kilka tygodni temu na blogu. Do tego założyłam czarne, ciężkie botki ze srebrnymi klamrami i bordową torebkę, a talię podkreśliłam cienkim, czarnym paskiem. Na wierzch zarzuciłam ramoneskę, którą już dobrze znacie z wielu poprzednich zestawów. Muszę przyznać, że mimo wszystko właśnie w takich zestawieniach czuję się najlepiej. A wy co myślicie o takiej stylizacji? Koniecznie dajcie znać w komentarzach. Pozdrawiam :)
   













koszulka - no name
spódniczka - h&m
ramoneska - Shein
botki - Deichmann
torebka - no name

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Uwielbiam nosić ramoneski <3 sama kupiłam niedawno kolejną na wyprzedaży ...

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja. Kolejny raz wszystko trafione. Dobre rozłożenie akcentów delikatnych (kobiecych) i ciężkich. Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu, ale ślicznie wyglądasz :D Mogę wiedzieć co masz na ustach? <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście, na ustach mam matową pomadkę w kredce z Golden Rose nr 01

      Usuń
  4. Mi mega spodobała się ta torebka:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja! Niby taka prosta ale jednak z pazurem!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo w moim guście, a torebka meeega <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką samą kurteczkę :) Jestem zachwycona butami, są genialne! :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście dobrałabym bluzkę bez nadruku, ale to już kto co woli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja, jestem w takich zakochana bo dalej drzemie we mnie rock girl :) Przypominają mi się piękne czasy gdy górował rock! wyglądasz świetnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moją uwagę przykuła torebka, całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.