Szary płaszczyk i szal w kratę

16:49

Hej wszystkim!

       Jak za chwilkę zobaczycie dzisiaj mała odmiana, ponieważ zdjęcia nareszcie zrobione nie w domu, lecz na dworze. Stwierdziłam, że wykorzystam lekką poprawę pogody, jednak chyba nie był to najlepszy pomysł. Mimo, że temperatura nie jest przerażająco niska, to niestety słońce się nie pokazało, a to zdecydowanie nie sprzyja robieniu zdjęć. Mam nadzieję, że już niebawem nadejdą ciepłe, słoneczne dni i będę mogła bez przeszkód robić piękne zdjęcia.

         W dzisiejszym poście postanowiłam pokazać Wam stylizację prostą i nie wyróżniającą się, ale chyba każdy ma czasami dni, gdy chcę wtopić się w tłum. Założyłam czarne spodnie z wysokim stanem, czarno-szarą koszulkę i szary płaszczyk oversize. Do tego czarne botki na obcasie i jedyny element jakoś wyróżniający się w tym zestawie, czyli szalik w czerwono-granatowo-czarną kratę.  Co sądzicie o tym stroju? Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)










koszulka - Cropp
spodnie - no name
szalik - Romwe
buty - Deichmann
płaszcz - no name

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ślicznie ! Cudowny akcent w postacia czerwonego szala!!!
    Pozdrawiam i obserwuje
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ALe swietna stylowka! Ten plaszczyk jest naprawde sliczny,ja takiego osobisiscie "na zywo" jeszcze nie widzialam! Ahh moje ostatnio ukochane buty masz! HAHA! Sa przepiekne♥
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny szalik!!
    Super płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk jest świetny :) Wyglądasz perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, mam bardzo podobny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba. Szczególnie z tym szalem! ^^ A buty już znam i ciągle się nimi zachwycam :D Pozdrawiam
    ludziesmaotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ale to bardzo podoba mi się ta stylizacja:) wygodna ciepła i miło wyglądająca:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie szale ♥ Sama mam podobny.

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.