Spóźniony Dzień Kobiet - uśmiech proszę :)

20:06

                                                                         Hej wszystkim!
        Jak pewnie zauważyliście moje lenistwo i niezorganizowanie pokonało mnie kolejny raz przez co ostatni post pojawił się zbyt dawno temu. Jednak teraz zmobilizowałam się i stwierdziłam-koniec bezczynności, czas coś napisać. I oto jestem!

     Jako, że 8 marca obchodziliśmy Dzień Kobiet to wszystkim Paniom, które chyba stanowią większość czytelników, chcę życzyć przede wszystkim dużo uśmiechu :) Z tego też powodu stwierdziłam, że dzisiejszy post będzie trochę inny od typowych, które się tutaj pojawiają. 

         Na pewno każdy z Was chociaż raz miał dzień, w którym nic mu nie wychodziło, miał mnóstwo rzeczy do zrobienia, bo oczywiście wszystko odłożył na ostatnią chwilę i w dodatku pokłócił się z bliską osobą. Wszyscy jesteśmy ludźmi i zdarzają nam się gorsze momenty, jednak w każdym dniu jest coś dobrego. Zjadłeś swoje ulubione ciastko? Nieznajomy uśmiechnął się do Ciebie na ulicy? Pani z piekarni życzyła Ci miłego dnia? Trudno znaleźć dnie, które od początku do końca są idealne, ale znalezienie jednej rzeczy, która wywołała uśmiech na naszych twarzach jest proste. Wystarczy tylko zacząć to doceniać, a życie od razu stanie się przyjemniejsze :) W komentarzach koniecznie napiszcie jakie drobiazgi powodują, że Wy się uśmiechacie!

        Co do drugiej części posta, stylizacja, którą dzisiaj przygotowałam jest bardzo prosta, ale takie też właśnie lubię. Czarna skórzana sukienka, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia, do tego czarna narzutka i bordowe szpilki. Bez zbędnego przedłużania zapraszam do oglądania zdjęć i dajcie znać co sądzicie o tym zestawie :)







sukienka - Forever21
narzutka - h&m
buty - Primark

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Mimo, że jestem facetem to mi się podoba ;) kultura ludzi.. niby drobiazg ale nie zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancko. Jesteś wyjątkowo piękną kobietą. I niemal wszystkie Twoje stylizacje są znakomicie dobrane. Cenię Cię za własny styl, dodatki i elegancję (chyba zawsze masz rajstopy, prawda?). Liczę na częstsze posty i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz poprostu ślicznie!!!! :) Kocham tulipany!!!
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! Jak dla mnie troszkę zakrótka ta sukienka, ale i tak bosko <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie! <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz :O A buty - zakochałam sie <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń

NellaNellStyle. Obsługiwane przez usługę Blogger.